Rosia Montana in gradina mea

Dupa cum stiti, sau poate nu, eu locuiesc la curte. Si cum sunt in amenajare am vrut sa sap o groapa in spatele case unde sa plantez un bananier. Si sapand eu acolo, cam 50 cm adancime, am dat peste o comoara: AUR. Coifuri vechi, sabii, cruci, bani de aur si cateva sute de lingouri. Am sapat si dincolo de gardul ce delimiteaza curtea de gradina si acolo par a fi si mai multe. Pot spune ca Rosia Montana se gaseste in curtea mea.

De astazi sunt bogat. Imi voi da demisia de la MAI si cred ca voi pleca in Taylanda sau Brazilia, ma mai gandesc. Bine, asta dupa ce voi reusi sa vand comorile gasite. Nu de alta, dar sunt sub curtea mea, proprietate personala, iar statul sa isi vada de proprietatile sale si de gunoiul de pe ele.

Cat despre Rosia Montana, ei bine iata cum stau lucrurile:

Poate este normal sa se scoata de acolo aur, strontiu, cobalt sau alta minunatie. Poate este normal sa o scoata romanii, americanii, canadienii, mafia lui Base sau Vadim,  sau cine o fi. Poate ca va fi poluare mare sau poate ca nu. Poate ca localnicilor de acolo le-ar prinde bine un job in mina aia, poate ca nu. Dar totusi: cine plateste toate reclamele cu „Rosia” pe care le vad zilnic la tv?

7 gânduri despre &8222;Rosia Montana in gradina mea&8221;

  1. Nice 18/11/2011 / 08:47

    Despre Rosia Montana recunosc ca nu stiu prea multe, nici la tv nu ma uit prea des, dar ma bucur mult pentru tine. Sa ne scrii din Brazilia. 😛

    • Derscanu 18/11/2011 / 18:25

      Eh! As vrea eu sa vad Brazilia dar… totul a fost un vis, probabil datorat diluantului nitro.

  2. D-Petre 18/11/2011 / 11:39

    cum cine plateste reclamele ? teoretic Compania …

    O incercare jalnica de manipulare si de speculare a suferintei umane – ar trebuii interzise … dar ar fi cenzura si eu nu pot fi deacord cu cenzura asa ca trebuie contracarate cu ceva mai inteligent si mai bine facut … dar cine sa o faca ?

    • Derscanu 18/11/2011 / 18:28

      Inteleg ca sunt interese mari in zona dar mi se pare imoral sa se foloseasca de saracia localnicilor. Acum deh! Ar fi fost ciudat sa zica:
      „Vrem un viitor mai bun pentru x, y, z – bosii din spatele afacerii.”
      In fine, e vorba de sute de mii de euro bagate in reclame. O reclama agresiva, sustinuta cu bani f. multi…. ceva e in neregula acolo.

  3. Bucur 18/11/2011 / 17:56

    acum ceva timp in urma am gasit mai multe monede de acum 50-60 de ani,sac sunt mai bogat ca tine :))

    • Derscanu 18/11/2011 / 18:30

      Ma bucur pentru tine. Eu am glumit cu bogatia gasita in curte.
      Oricum bogatia mea cea mare este familia si credinta. Si de imi va da Dumnezeu sanatate si putere de munca voi avea si bunuri materiale.

Lasă un comentariu