Indepartarea prenadezului

Trebuie sa indepartez prenadezul (daca s-o scrie asa) de pe peretii unei camere. Exul proprietar si-a placat toata camera cu un fel de lambriu din plastic, ceva semirustic, si l-a lipit cu prenadez. Poate ca el a considerat ca a facut o treba extraordinara, dar dupa el …. potopul.

Si am incercat cu diluant. Nici gand, caci am folosit jumatate de litru de diluant pentru un metru patrat de perete. Sa nu mai zic de timp: 15 minute. In ritmul asta voi consuma o basculanta de diluant (pana la Craciun). Am incercat apoi cu nitrodiluant – 10 lei sticla, si parca am avansat un pic, dar tot nu merge.

Am cautat pe net informatii despre acest subiect si am gasit tot felul de minunatii. Unii zic ca merge cu apa fiarta – sa fim seriosi! Altii recomanda un solvent, poate o fi bun dar costa 200 lei. OPS! Si uite asa am pierdut o zi intrega fara sa rezolv mare lucru.

Nu imi ramane decat sa scriu aceste randuri si daca cineva cunoste marele secret si este binevoitor sa il si anunte, pentru ca oricine altcineva in situatia mea sa nu mai munceasca in zadar: il rog sa ne ofere si noua solutia.

 

14 Responses to “Indepartarea prenadezului”


  1. 1 Bucur 15/11/2011 la 21:54

    orice dar o solutie clara din pacate nu am.

  2. 2 D-Petre 15/11/2011 la 23:42

    Grija mare cu diluantul, nitrodiluant, acetona sau alti solventi pentru ca pot da intoxicatii grave. Nu stiu cu ce poti curata prenadezul … poate mecanic sau cu abur sub presiune ???

    PS
    si ca sa mai glumim cu toate ca se pare ca tie numai de gluma nu-ti arde acum …
    Cauta doi aurolaci pe afara si invita-i sa linga peretii🙂

  3. 3 Bogzilla 16/11/2011 la 22:07

    da totul jos pana la tencuiala, gletuieste si zugraveste din nou. e mult mai simplu

  4. 6 Derscanu 16/11/2011 la 22:23

    @ Bucur
    @ D-Petre
    @ Bogzilla
    Va multumesc pentru informatiile pe care a-ti fost amabili sa mi le oferiti.
    Tin sa anunt ca am rezolvat in mare parte cu nitrodiluant. Se pune o cantitate mica intr-un recipient de metal, eu am folosit un canciog si cu pensula se intinde nitrodiluantul pe zona ce necesita curatata. Se lasa 30 de secunde si se repeta operatiunea. Apoi se sterge peretele cu o carpa mai abraziva, eu am folosit un prosop. Nitrodiluantul pur si simplu macina prenadezul, doar ca trebuie rabdare.
    Tin sa precizez de asemenea ca efectul acestui diluant -nitro este halucinogen. In afara de banala ameteala te imbata pur si simplu. Asa ca, desi eu nu mai consum alcool de ani de zile, astazi m-am imbatat.

  5. 7 D-Petre 17/11/2011 la 10:22

    Eu am ramas cu o sensibilitate exagerata de la o sesiune prelungita de vopsit intr-un loc fara aerisire … acum incep sa tusesc imediat ce simt miros de solventi, diluanti, acetona …

  6. 9 Costy 17/11/2011 la 23:19

    Pai daca esti dezamagit ca a durat putin, poti repeta experimentul🙂

  7. 12 Boogie 19/11/2011 la 13:00

    Bine ca intr-un final ai reusit sa scapi de el. Dar cred ca ti-a luat mult mai mult de o zi intreaga sa reolvi toti peretii.

  8. 13 magda 14/11/2012 la 16:06

    Arde prenadezul ~ foloseste lampa cu gaz.
    cred ca este cea mai buna solutie .

  9. 14 Bogdan 30/01/2015 la 13:29

    Chemopren este un produs care curată.este foarte bun


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


