Leapsa by Nice

by Nice

1. If your lover betrayed you, what would your reaction be?

A gresi este omenesc. As vrea sa fie raspunul meu. Nu stiu insa exact cum voi reactiona. In casnicia mea nu s-a pus o astfel de problema caci avem incredere de 99,99% unul in celalalt. Nici nu se putea altfel, caci eu fiind mai mereu plecat… S-ar putea sa trag in ianuarie o fuga si prin Franta – deci…

2. If you have a dream you’d like to come true, what is it?

Sa ma mut cu familia intr-o zona rurala de vis unde sa avem o livada de pomi fructiferi. O livada la standardele mintii mele.🙂

3. Whose butt would you like to kick?

De s-ar putea nimanui. Insa as bate zi lumina pe pedofili, violatori, pe cei ce isi abuzeaza copii, pe cei care iau painea de la gura celor flamanzi si pe toti nenorocitii de sadici ce gasesc placere in a face pe altii sa sufere.

4. What would you do with a billion dollars?

Habar nu am. Probabil as dona 99% din acesti bani unor fundatii. Consider ca asa bani multi de nu sunt de mine, nu m-am nascut in puf si nici nu vreau o viata de lux.

5. Will your best friend always be your best friend?

Greu. Asa ar fi ideal, insa nu mereu se intampla asa.

6. Have you ever been in love with 2 people at once?

Nu, niciodata. In viata am iubit de 2 ori si m-am castorit o data.🙂

7. How long would you wait for someone you really loved?

Mai conteaza acum cand deja…..

8. If you won the lottery, would you quit the job?

Abia cand vad CEC-ul. Asta inseamna ca nu iubesc jobul meu actual.

9. Who is on your celebrity top 5 … you know, the ones … that if you ever had an opportunity …

Nu pot sa spun ca am modele anume. Sunt unicat🙂

10. What sucks the life out of you?

Nesiguranta zilei de maine, si nu ma refer strict la job sau bani ci la faptul ca totul este trecator.

11. How would you see yourself in 10 years time?

Dumnezeu stie ce va fi atunci, eu nu reusesc sa ma vad in 2012 dar peste 10 ani. Viata unui om se poate schimba intr-o secunda, in 10 ani …

12. Would you rather be single and rich or married but pour?

Married but pour. What actually is richness?

13. What’s the first thing you do when you wake up?

Imi aprind o tigara. Apoi cafeaua. Stiu ca este un obicei pacatos si trebuie sa renunt la el, doar ca tot am zis ca o voi face si iata ca nu am reusit.

14. Would you give all in a relationship?

Nu total caci mintea mea este prea plina de un milion de idei si cateodata pur si simplu sunt prezent doar fizic.

15. Is your career vitally important to you?

No way.

16. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing someone has done?

De iertat iert, de uitat mai greu. Merg pe premiza ca a uita este sinonim cu a repeta.

17. Do you prefer being single or having a relationship?

Singur nu e bine, desi sunt situatii cand … (decat o relatie bazata pe interes) 🙂

3 Responses to “Leapsa by Nice”


  1. 1 Pato Basil 18/11/2011 la 23:00

    ma bucur ca ai fost sincer… si ai avut o cursivitate, nu te-ai contrazis nicaieri!
    Multi la astfel de „formulare” undeva dau cu bata in balta…

  2. 3 Nice 18/11/2011 la 23:59

    Ai ales deja zona rurala de vis? Ai deja una in minte?


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


