Adevarul din spatele stirii mortii lui Radu Mazare

Radu Mazare a murit.

 

O stire circulata pe internet si care a ajuns si pe paginile ziarelor dar si la stirile PROTV.

Iata adevarul din spatele acestei stiri.

Blog misto a gasit greseala pe Wikipedia. A publicat un articol pe aceasta tema in 31 ianuarie. Intre timp alte site au preluat stirea, fara a oferi  link catre Blog misto, cu exceptia ziuaconstanta.ro Apoi stirea s-a raspandit in tot onlinele.

Unii navigatori online nu citesc toate stirea, si printre randuri au inteles ca edilul a murit, unii au inchinat si un pahar in cinstea lui: „Dumnezeu sa-l ierte!”

 

4 gânduri despre &8222;Adevarul din spatele stirii mortii lui Radu Mazare&8221;

  1. Mihai Motrescu 03/02/2011 / 19:24

    se zice ca daca iese zvon ca ai murit si tu nu esti mort o sa traiesti foarte mult…mie imi place intr-un fel mazare asa ca ii doresc sa traiasca multi ani:)

  2. Florin Morosan 03/02/2011 / 20:18

    Până nu am citit tot textul chiar am crezut că a murit Radu Mazăre… Mă şi gândeam, oare ce o fi păţit şi cum de nu am auzit nimic? Ceea ce zice Mihai Motrescu am auzit şi eu. Din partea mea trăiască 100 de ani, ce treabă am eu? Îmi place de el că îi cam i-a la mişto pe toţi…

  3. Copilu de Lego 05/02/2011 / 12:01

    Doamne ce idiotenie, cum frate sa spui despre un om ca a murit fara sa sti sigur daca este asa sau nu. Oameni ca astia ar trebuie sa fie dusi la spitalul de nebuni.

Lasă un comentariu