Domeniu personal vs blog gratuit

A trecut mai bine de un an de cand am inceput aventura online. Am incercat mai multe variante: blogspot, wordpress.com, haipa.ro, blogciting.com, si  altele.

Dintre toate cel mai curat si o.k. mi s-a parut wordpress.com. Insa pe wordpress.com esti limitat destul de mult. Temele default sunt putine si de multe ori nu ai ce alege, pluginuri nu se pot adauga, scripturi nu se pot insera. Orice modificare de CSS trebuie platita, si asa mai departe. Oricum, wordpress.com are o cumunitate impresionanta si cred ca meritul tot respectul, wordpress.com fiind in opinia mea cea mai buna solutie free pentru blog.

Si cum doream mai mult am achizitionat acest domeniu de la Ghesi.ro, pe un an de zile. Am avut ceva incercari pe el, am observat ca se comporta acceptabil spre deosebire de alte firme de hosting pe care le-am testa( nu dau nume). Asa ca de azi inainte Derscanu’Blog va fi aici: Cafeneaua.net.

Am trecut deja marea majoritate a linkurilor in blogroll, daca cineva nu se regaseste acolo sa ma anunte. Era normal sa migrez pe un domeniu personal insa cand voi decide, marea schimbare, voi avea un domeniu.ro. Dar mai am mult pana atunci, sa invat multe, sa inteleg multe.

Va sulut:

3ditorial, 7ani, Adriank, Annya, Boogie, Crestin, deceneu, Derscanu’Blog, Edoru, Ionet, M1ha1, Mnealui, Molie, Morosan, Nanu Mihai, Numarul1, Pato’s Basil, Sfera, Tabakera,
Titanya, Umograf, Vlad Olteanu.

 

9 Responses to “Domeniu personal vs blog gratuit”


  1. 1 Pato Basil 03/02/2011 la 20:47

    eu cred ca o sa fac cariera in blogspot. de ce? fiindca se poate! cum adica Tudor Chirila poate si eu nu? mai vedem

  2. 3 Doru 03/02/2011 la 23:29

    Oriunde poți scrie, dar te simți mai bine în „elementul” tău. Îmi place și modul de abordare a lui Pato 🙂

  3. 5 Boogie 04/02/2011 la 08:44

    Poti scrie unde te simti mai bine si unde iti place. Unora le place blogspot, altora wordpress, nu ii poti condamna. Dar important este faptul ca trebuie sa scrii, indiferent unde.

  4. 7 Pato Basil 04/02/2011 la 16:14

    Eu acum ca pot sa si postez comentariul este alta viata!
    M-ai provocat sa fac din blogul meu un brand si asta voi incerca sa fac in urmatorii ani!

  5. 9 m1ha1 08/02/2011 la 13:02

    si eu m-am gandit sa trec pe domeniu platit. am testat m1ha1.ro dar nu mi-a placut – era o platforma wordpress putin limitata.
    si deocamdata nu se merita.
    pt ca am tot ce vreau pe blogspot. si ca s-o iau de la zero iar e cam greu.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,492 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


