Am un cățel care nu deranjează pe nimeni

Cățelul meu este visul oricui. Cel mai cuminte animal de companie.

Îl pui într-un colț și acolo stă, este foarte ascultător. Nu latră pe nimeni și cel mai important nu mușcă pe nimeni. Papucii nu ii roade, treaba mică si mare nu o face prin casă….

Cățel ca el este o comoară – cine poate oare să înțeleagă?

Cățelul meu nici măcar nu mănâncă. Da, nu … trebuie să îl hrănesc.

Și este atât de pufos … mai ales când îl scot din mașina de spălat, de fapt după ce îl scot din mașina de spălat, și apoi de uscat. Vai ce pufus este!

Da. Cățelul meu adorabil! Câteodată îl scot și la plimbare. Surprinzător, unii oamenii se uită ciudat la mine când mă vede cu cățelul în brațe. Dar mie nu îmi pasă. El este Pufi – cățelul meu.

Și dacă nu v-ați prins încă: este un cățel de pluș.

Lasă un comentariu