O imagine cat o mie de emotii

O imagine. Dincolo de cele 1000 de cuvinte, poate si de emotii, de vibratii, de ce o mai fi, ce vedem in aceasta imagine.

img emCe oare o fi atat de interesant la aceasta imagine incat m-a facut sa o privesc minute in sir? Ce oare imi spune? De ce ma atrage? Ce anume din imagine creeaza conexiunea? Nu stiu, stiu doar ca ceva spune, desi nu stiu ce.
Are cineva vreo idee?

10 gânduri despre &8222;O imagine cat o mie de emotii&8221;

  1. Bucur 05/01/2012 / 00:31

    sexy la prima vedere nu pare a fi…nu stiu ce sa zic asteptam si alte parere mai bune.

  2. Florin 05/01/2012 / 18:31

    Probabil ai încercat să îi deslușești privirea, care pentru mine pare tristă. Cred că ai încercat să te gândești care este motivul acestei priviri…

  3. Derscanu 06/01/2012 / 12:30

    O imagine cu un peisaj din natura face mult mai mult decat o mie de cuvinte. Insa o imagine cu fata unui om poate spune multe, dar nimic. Emotiile sau starea de spirit din mometul imortalizarii sunt neconcludente. In imaginea de mai sus am putea crede ca una din urmatoarele emotii sunt prezente: deceptie, suparare, resemnare, ura, oboseala, visare, melancolie, soc, contemplare, etc.
    Acum, insa, depinde de cel ce priveste imaginea, de felul in care s-a obisnuit sa aprecieze o imagine si de anumite amintiri legate de o imprejurare asemanatoare.
    Cam asa vad eu lucrurile.

    • Pato Basil 07/01/2012 / 19:23

      probabil, asa orice opera de arta e o opera de arta ca poate fi interpretata… daca e interpreatata in mod pozitiv de cine trebuie, intra in istorie ca cea mai importanta opera de arta,.. chiar daca eu nu consider asta 😛

  4. Nice 06/01/2012 / 22:24

    Eu am preferat intotdeauna cuvintele. Daca ideii textului i se adauga si o fotografie sugestiva, cu atat mai bine. Dar doar o singura poza…marturisesc ca mi-e greu s-o analizez. Si cu toate astea sunt oamenii care comenteaza cu drag pozele. A se vedea rubrica de succes ce se poarta prin blogosfera, miercurea fara cuvinte. 😛

    • Derscanu 06/01/2012 / 22:48

      Culmea e ca miercuri am publicat si eu articolul, fara sa ma gandesc la miercurea fara cuvinte. 😛

  5. pinguu 07/01/2012 / 15:54

    pe mine m-au luat fiorii cand i-am vazut privirea..

  6. Toma Andreea Iulia 09/01/2012 / 10:45

    Are o privire in care eu, una, citesc putina disperare. dar ai dreptate. cred ca punem si o parte din noi in interpretarea unei imagini, constient sau nu.

Lasă un comentariu