Filme SF made in Ro

Trebuie sa recunosc ca imi plac filmele SF. Nu toate idioteniile, ci doar unele, gen Inceptions, Matrix, Dosarele x, Minority Report, Limitless, Star Gates SG1, Doctor Who, Torchwood, etc.

Insa filmele SF bune, care mi-au placut si pe care le recomand tuturor, sunt made in U.S. or U.K.. Romania cand va fi si ea „madele” unui SF?

Este adevarat ca la televiuzuinilie din a noastra tara tot vedem SF-uri, si asta zi dupa zi, mai ale la stirile de la ora 17.00, sau in „mondenitatile mondene”. Iata cateva SF-uri made in RO:

Cu oile in Parlamentul Galactic
Irinel si uto-Primaria
Dosarele xxx ale fostei (actualei) securitati
Regnul manelist
Evolutia Leului ↓
Spitalul de urgenta (nebuni)
Dreptate si justitie (chioara)
Printesa Elodia

Si lista poate continua. Probabil ca, traind printre SF-uri, nu avem nevoie de altele.

9 Responses to “Filme SF made in Ro”


  1. 1 Toma Andreea Iulia 04/01/2012 la 11:18

    Apai d-aia nu citesc eu sf-uri. Ca vad destule prin Romanica noastra draga.:)))

  2. 3 danutz 04/01/2012 la 17:09

    🙂 Filme de box office!
    Si nu sunt singurele! Am mai gasit o lista buna:
    http://noaptebunacopii.wordpress.com/2012/01/04/filmele-lunii-ianuarie/

    • 4 Derscanu 04/01/2012 la 17:20

      Da, si ar fi inca sute, daca nu mii. Timp sa avem sa le vizionam pe toate, caci mondenul si politica au depasit de mult stadiul de SF, deja sunt o telenovela fara sfarsit.

  3. 5 Nice 04/01/2012 la 20:59

    Trebuie sa recunosc ca mie nu imi plac SF-urile, dar cele enumerate de tine imi par cunoscute si le pot incadra la categoria „tragicomice”.

  4. 7 Bucur 04/01/2012 la 21:47

    unii zic chiar ca tara este o nava spatiala cu totul :))

  5. 9 pinguu 07/01/2012 la 15:55

    apai nici acum nu am vazut incepions:((
    sa imi fie rusine..


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


