Putera gandului, magia unei idei, forta gandirii pozitive, si alte idei ciudate

Puteti ajuta un prieten aflat la greu, transmitându-i gânduri de usurare, fără să fiti nevoiti să vă miscati din locul în care vă aflati. Puteti ajuta un prieten ce caută Adevărul transmitându-i mental, într-un mod cât mai clar si bine definit, adevărurile pe care le cunoasteti.

Acest pasaj l-am gasit pe zeci de bloguri, dar cred ca sunt de ordinul miilor (de bloguri).

Sa analizam!

Adica, prietenul meu mergea pe strada. Fara sa stie ca hotii de fier vechi au furat gura unui canal si fara sa stie ca in calea sa se afla un astfel de canal fara gura, a cazut in el. Prietenul meu pune mana pe telefon si ma suna sa vin repede sa il scot de acolo caci este plin de sange si ii este frig. Dar eu, in virtutea ideologiei mai sus mentionate nu merg la el, ci ma gandesc, cu tot pozitivul meu, cu toata putearea mintii mele, si iata ca, ca printr-un miracol, prietenul meu iese afara din canal, levitand. Super tare!

Eu stiam ca prietenul la nevoie se cunoaste, ca faci pe cucu in patru si te duci sa il ajuti. Pana si evreii fundamentalisti daca prietenul lor e la ananghie rea tot calca sabatul. Si paganii fara educatie tot stiu ca este normal sa ajuti, sa scoti omul din groapa, chiar de iti e dusman.

In religia crestina este pacat sa poti ajuta (fizic) si sa nu o faci. Insa, iata ca o noua ideologie ne face sa reusim imposibilul. Si sigur, ca ajutorul dat (mental doar) prietenului din canal, ma va apropia tare mult de el.

2 Responses to “Putera gandului, magia unei idei, forta gandirii pozitive, si alte idei ciudate”


  1. 1 D-Petre 06/01/2012 la 15:02

    Cine te-a suparat ? pentru ca sunt convins ca intelegi foarte bine ca nu acesta este mesajul pasajului respectiv.
    Ca sa raman tot la exemplul tau … dupa ce pe acel om il ajuta cineva sa iasa din canal, sa mearga la spital etc. si tu afli, ulterior, despre experienta neplacuta prin care a trecut poti sa-l sprijini si mental transmitandu-i ganduri optimiste, de sanatate, de vindecare … ceva echivalent cu rugaciunea crestina.

  2. 2 Boogie 07/01/2012 la 12:28

    Sunt perfect de acord cu tine. Daca poti ajuta un on fizic, de ce sa nu o faci. Ce ii spui, stai putin ca ma gandesc la tine cum te scit din groapa si ai sa reusesti tu singur, eu de impinde numai putin de la spate cu mintea. Si eu cred ca astea sunt vrajeli de buftea. Dar am prieteni care chiar cred in chestiile de genul asta si cand ii aud ca vorbesc despre astea, tac si ciulesc urechile, poate, poate mi-oi da si eu seama de ceva.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


