Life goes on

Am avut o mica pauza in care am tot incercat eu ceva, nu mai conteaza, caci luni fac o escapada prin Brasov si nu iau netul cu mine, asa ca dupa…

In ultimele zile s-au intamplat multe chestii, unele urate, altele frumoase, dar, cum spune titlul: life goes on. Asa ca, sa ne concentram pe optimism, pe frumos. Daca ne gandim la saracia romanilor, la faptul ca in lumea online multe bloguri isi inchid portile, la faptul ca mai si mor oameni, mai ….. nu vom face decat sa ne imbolnavim de depresie.

Asa ca, cea mai frumoasa chestie de spatamana trecuta a fost ALBUL imaculat al iernii. Desi sunt iubitor de vara, nu pot sa nu vad si sa nu apreciez zapada.  Cei mai fericiti sunt copiii, si de ce nu ar fi? De ce nu am fi si noi oamenii mari fericiti de zapada? Am uitat ce mult iubeam zapada in copilarie?

Probabil ca, daca ne-am intoarce un pic la copilarie, sa fim copii iarasi, macar o jumatate de ora pe zi, am alunga tot stresul. Stresul de oameni mari. Sa fim iarasi naivi si inocenti, sa avem incredere, sa visam liber, sa ne bucuram de nimicuri….

Este logic ca omul trebuie sa invete, sa cunoasca multe, sa faca experimente, sa… dar ca un paradox, stiinta multa nu ofera fericirea. Fericirea vine din nevinovatie (naivitate). Intocmai precum un copil. Dar, nu un copil rasfatat (si prost crescut), ci unul normal.

Un gand bun pentru: Andreea Iulia, BogzillaBucur, Boogie, D-Petre, Danutz, Mnealui, MadMike, Nice,   Pato, Pedagogul, Reclame-tv, Ro-onlie, Tudor, Umograf.

19 gânduri despre &8222;Life goes on&8221;

  1. 'mnealui 27/01/2012 / 18:35

    Ganduri bune asemenea! Cat despre zapada, e frumoasa… vazuta din casa. Copiii se bucura de ea chiar daca a venit mai tarziu. Macar ei sa se bucure. Macar de zapada.

    • Derscanu 28/01/2012 / 01:14

      Si noi o putem face, daca uitam un pic de ‘celelalte’.

  2. Florin Moroşan 27/01/2012 / 20:43

    Un gând bun şi din partea mea, Petre. Mulţumesc pentru menţionare.
    Şi eu mă bucur de zăpadă. Îmi place la nebunie să merg prin ninsoare, iar dacă ninge abundent cu atât mai bine …

  3. MadMike 27/01/2012 / 22:26

    Petre, ma voi referi strict „la cei ce-si inchid „portile””: „Cand arunci cu noroi in stanga si dreapta, uneori ti-o meriti”. Si sa nu uitam, Dumnezeu e sus, SI VEDE!
    Eu merg pe un principiu: „Daca nu poti face un bine, mai bine nu te implica”.

    • Derscanu 28/01/2012 / 01:14

      Asa ar fi normal. Numai ca internetul are destule anormalitati.

  4. Nice 28/01/2012 / 01:06

    Am incercat, crede-ma, sa ma bucur de alb, de zapada. M-am plimbat ieri pe strazile orasului asaltat de cel mai cumplit viscol posibil, azi printr-un parc linistit, dar nu am mai regasit bucuria din copilarie. Si nu pentru ca as fi stresata… Pur si simplu nu mai imi place deloc iarna. Si nu ma refer acum la baltile care s-au format pe strazi, la albul preschimbat in maro, la mocirla si mizerie, ci la albul pur, la zapada pufoasa, depusa in straturi groase, care mai persista in unele locuri, la ninsoarea calma, la peisajele hibernale in general.
    Frumusetea si farmecul iernii au ramas undeva uitate intr-un vis de copil.
    E foarte greu, daca nu imposibil sa te detasezi de tot. Sa faci abstractie de lumea adultilor cu tot ce implica ea. Chiar si pentru cateva clipe…

    • Derscanu 28/01/2012 / 01:15

      Eu reusesc sa ma detasez de tot. Nu pentru mult timp insa.
      Nu cred ca ai lasat toata copilaria in spate, undeva pierduta. Omenirea nu ar mai avea speranta daca nu am putea fi, macar pentru o clipa: iarasi copii.

  5. Boogie 28/01/2012 / 01:19

    Toate cele bune si multa sanatate. Crede-ma ca in Brasov te vei bucura de foarte mult alb, in caz ca cel din Bucuresti nu a fost de ajuns.

  6. Bucur 28/01/2012 / 15:58

    Toate cele bune si din partea mea,multumesc de urari.Ai grija de tine pe unde mergi si roaga-te si crede.Crede din toata inima si vei izbuti cu ajutorul Lui Dumnezeu,sunt convins.

  7. Giulia 28/01/2012 / 19:13

    eu astept sa fun la tara sa ma dau cu sania 😀

  8. d-petre 28/01/2012 / 22:48

    Multumesc de gandul bun.

    Pentru ca la mine nu e zapada o sa dau o fuga maine la munte, pe Semenic ca sa ma plimb prin zapada si eu si mai ales catelul 🙂
    Sper sa uit de toatele relele de pe lume … macar cateva ore.

  9. Pato Basil 30/01/2012 / 22:07

    😀 cu ocazia asta poate si Bogdan sa incerce sania cumparata in toamna! @Bogzilla
    Mie imi place cum e acum… frumos, mai ingheata virusii, bacteriile si alte balarii din aer!

  10. Katy 31/01/2012 / 00:45

    continua sa mergi, ca Johnny 🙂

  11. Reclame Tv 01/02/2012 / 15:38

    Mai nu stiu cum e prin alte parti dar la Piatra Neamt au fost -27 azi noapte, iar acum sunt -15. Zapada multa, frumos, n-am ce zice, dar e prea frig.

Lasă un comentariu