Free blog or hosting

De cateva zile ma chinuiesc si eu in limita timpului sa fac ceva pe 7ani.net, insa hostingul free, desi mare, e cam ciudat. Am adaugat o a doua baze de date si mi-au blocat contul. Cica le consuma resursele. Asa o fi. Am sters al doilea domeniu si este OK, insa ma intreb eu, ce va fi cand voi avea trafic pe site. Ma intreb doar.

Bloguri gratuite?

Haipa.ro se inchide.

Blogiting.com are probleme cu serverul.

WordPress.com inca sta bine, dar are multe limitari.

Blogspot.com plin de spam si alte nebunii, cel mai probabil Google va face o mare curatenie.

….alte platforme, cine mai stie ce alte inconveniente.

Sa dau bani pe server in conditiile in care nu castig nimic cu site-ul, nu prea ma lasa buzunarul.

Totusi, se pare ca free inseamna free quality.

Asa ca, momentan imi pierd timpul pe net in cautarea unei solutii. Voi lua deci o mica pauza de la blogging.

Ne revedem curand.

 

19 Responses to “Free blog or hosting”


  1. 1 MadMike 22/01/2012 la 15:01

    Petre, investitia nu mi se pare foarte mare, gandeste-te ca la WebFactor (Hosting serios, nu gluma), ai un pachet de 1GB spatiu pe server, la un pret de 8Euro/AN. Cu asta, vei sta linistit, fara probleme, fara down-uri, liber sa pui wordpress pe el, pentru a scapa de toate limitarile wordpress.com

    Asta este parerea mea. Depet, sunt 30-40Lei/AN. Eu nu mi-as bate capul cu free atata timp cat exista un astfel de hosting de calitate la nici 2-3 Lei/luna.

  2. 2 d-petre 22/01/2012 la 16:14

    Iti doresc succes in cautari dar si gratis si bun nu prea ai sa gasesti. Trebuie sa te multumesti cu o anumita calitate (mediocra de cele mai multe ori) pentru ca nu te costa nimic. Nici cand platesti anumite servicii nu esti 100% multumit si atunci nu prea trebuie emise pretentii mari la ofertele free.

  3. 3 Pato Basil 22/01/2012 la 18:53

    Petre iti ofer eu contra unui link in homepate, spre blogul meu personal😀, pachetul blogger brain pe un an…pe cheltuiala mea! firma n-are nici o implicare.

    • 4 Pato Basil 22/01/2012 la 19:05

      desi mi-e greu sa cred ca nu-ti permiti sa achiti singur o asemenea plata … un serviciu gratis nu e aproape niciodata ceva favorabil celui care apeleaza la el.

  4. 5 MadMike 22/01/2012 la 20:26

    Petre, in plus fii atent la o chestie: Hosting-ul FREE NU ISI ASUMA NICIUN FEL DE RESPONSABILITATE ASUPRA FISIERELOR GAZDUITE. Drept urmare, sa nu ramai uimit cand iti vei pierde site-ul (Nu iti doresc asta Doamne fereste, dar se intampla). Asa, la un hosting paid, ai o anumita garantie.

    • 6 Pato Basil 22/01/2012 la 20:33

      chiar… in ce consta acea garantie? pe care o ai la hostingul privat…
      munca mea o consider nepretuita. Daca se pierde, din motive ce tin de ei eu pot macar sa ma imbogatesc, baneste :-p? daca tot am saracit sufleteste

      • 7 Derscanu 22/01/2012 la 20:51

        Nu stiu ce sa mai zic. Ideea este ca, daca reusesc sa ridic oarecum site-ul, sa aiba indexare, trafic, etc….. merita sa cumpar gazduire, pana atunci trebuie sa merg pe ceva free.
        Fisierele nu se pierd toate, caci saptamanal fac o copie xml.
        Insa, cred ca pana la urma voi cumpara, caci solutiile free par slabe de tot.

        • 8 Pato Basil 22/01/2012 la 22:44

          vreau sa zic ca nu e o investitie sa zici ca nu-ti permiti… hosturile nu mai sunt asa scumpe ca pe vremuri cand numai pe o luna trebuia sa dai poate 100 de dolari sau ceva in genu.

  5. 9 MadMike 22/01/2012 la 20:49

    @Pato – Raspunderea lor consta in recuperarea datelor pierdute (A bazelor de date, fisierelor gazduite pe server etc), in schimb ce pe un host free, nu isi asuma absolut nimic. Le-ai pierdut, asa raman. Vrei sa le recuperezi? Platesti cont premium si iti vei dori un hosting calumea. Asta se intampla

  6. 11 Nice 23/01/2012 la 02:02

    Mult succes in cautarile tale, iti doresc sa iei cea mai buna decizie. Te asteptam!

  7. 12 Bogzilla 23/01/2012 la 23:49

    se gasesc pachete de gazduire si la sub 1 dolar pe luna. chiar nu mi se pare mult

  8. 13 Derscanu 24/01/2012 la 01:01

    Despre mug.ro stie cineva ceva?

  9. 14 Toma Andreea Iulia 24/01/2012 la 11:10

    Eu n-am trecut pe domeniu propriu din lipsa de instrumente online de plata. Dar mi-as dori sa fac asta. Te asteptam sa revii!

  10. 15 Tudor 25/01/2012 la 17:22

    Eu iti recomand sa treci inapoi pe domeniu de sine statator. Fara o minima investitie in bani (nu doar in timp) este mai greu sa-l monetizezi. Daca prinzi un articol publicitar sau cateva premii la concursurile online ti-ai scos banii. Crede-ma – iti spun din proprie experienta.

  11. 16 Bucur 25/01/2012 la 22:03

    Eu propun asa: Hai cu toti sa-l ajutam (si nu din mila,atentie) pe nea Petre.Nu cred ca daca cineva i-ti cere ajutorul ca si blogger si ai cum sa-l ajuti il refuzi.Vreau sa cred ca inca avem o oarecare blandete in inima nu vei spune nu.
    Cat costa un host bun pe 6 luni? 6-7 euro da,eu ofer 2 euro pay-pal,cineva sai adune pe toti si sa cumpere host pentru saitul lui. hai cine se mai baga si cu cat? peste 6 luni vedem cum facem,ok.

    • 17 Derscanu 25/01/2012 la 22:09

      Multumesc mult Bucur pentru initiativa ta. Insa nu pot accepta.
      Eu am cautat solutia free pentru ca nu avea garantia ca proiectul meu va da roade. Insa, am gasit ceva oferte tentante si ma voi decide maine, maxim poimaine, caci am timp doar seara sa caut, verific, etc.
      Oricum, multumesc mult!

  12. 18 Mihai Motrescu 27/01/2012 la 14:23

    eu am gazduire pe blogspot cu domeniu cumparat de la ei si is multumit…nu-mi placea cum aratau comentariile si mi-am pus formular de comentarii de la intense database…


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,279 hits

Urmărește-mă pe Twitter


