Revenii

Astazi am revenit acasa dupa o saptamana in frumosul Brasov. Spun frumos caci il indragesc mai mult decat pe altele, inclusiv Bucuresti.

Ca am venit pe zapada, ca ma gandeam asta-noapte cum ca vom ramane inzapeziti, … ca am fost extrem de ocupat insa am gasit totusi si ceva timp sa ma plimb pe „Lipscani” (Centrul Istoric), ca am uitat acasa aparatul foto iar al meu telefon nu stie sa faca poze, ca am inceput sa citesc (noaptea) „Crima si Pedeapsa”, o carte pe care am dat 23 lei (asta era varianta ieftina – avea si la 70 lei), ca nu am inteles de ce o carte scrisa de Carmen Harra – „Decodificarea destinului” se vinde la rubrica ‘carti psihologie” , ..ca… ar fi multe de zis.

Sa nu uit: La multi ani Christi (mnealui)!

 

20 Responses to “Revenii”


  1. 1 Toma Andreea Iulia 03/02/2012 la 19:38

    Sa-mi spui si mie cum ti s-a parut cartea, eu nu am citit-o, am eu ce am si nu pot citi autori rusi.🙂 A, bine ai revenit!

    • 2 Derscanu 03/02/2012 la 20:08

      Abia am citit 70 de pagini, citesc cam greu caci nu stau doar de carte, insa m-a captivat inca din primele pagini.
      Am cumparat aceasta carte tocmai datorita recomandarilor. Este vorba de o crima (dubla), despre saracie si mizerie sociala, despre vise, despre multe.. ,autorul are un talent extraordinar in a descrie sentimentele. Nu pot spune mai mult caci inca nu am terminat-o.

  2. 4 Ciupanezul 03/02/2012 la 22:07

    Spor la citit si bine ai revenit.

  3. 6 Bucur 04/02/2012 la 07:50

    bine ai revenit intreg si sanatos acasa.

  4. 8 Pato Basil 04/02/2012 la 13:42

    conteaza continutul Petre, nu coperta sau calitatea foii!

  5. 10 Boogie 04/02/2012 la 15:48

    Bine ai revenit si spor la citit.😀

  6. 11 'mnealui 04/02/2012 la 16:13

    Multumesc frumos. La multi ani asemenea!

  7. 12 Nice 04/02/2012 la 17:27

    Bine ai revenit, chiar ma intrebam ce e cu tine, uitasem ca ne-ai anuntat de Brasov. Dar cel mai mult ma uimeste noua ta tema. Imi trezeste amintiri nu prea placute…

    • 13 Derscanu 04/02/2012 la 19:38

      Amintiri nu prea placute legate de al tau blog sau al altcuiva?

      • 14 Nice 04/02/2012 la 20:19

        Era blogul altcuiva, dar il consideram ca si al meu(aveam parola). Am scris pe el timp de 3 ani, zilnic(doar in calitate de comentator) dar pana la urma a trebuit sa plec de acolo si mi-am facut singura blogul pe care il cunosti. Dar stii cum se spune tot raul spre bine. Sau orice sut in … partea dorsala, e un pas inainte.😛

        • 15 Derscanu 04/02/2012 la 20:29

          Daca amintirea e dureroasa, schimb tema.
          Si asa nu imi place nici asta, de fapt nu imi place nici o tema a wp.com.

          • 16 Nice 04/02/2012 la 22:08

            Merci mult, asta e ok. Ba da, sunt multe frumoase, chiar si din vechile tale teme imi placeau multe. Dar te inteleg, caci asa sunt si eu cand vine vorba de teme. Ma plictisesc repede cu acelasi decor in jur.

  8. 17 Giulia 04/02/2012 la 18:54

    mie nu imi place asa mult Dostoievski, dar este ok. imi place literatura rusa, dar Dostoievski e cam brutal…si bine ai revenit


  1. 1 parerea lu' danutz - Daca o saptamana sfarseste prost… Trackback pe 04/02/2012 la 14:05
  2. 2 Aniversam 1 an de GSMRo.ro | GSMRo Trackback pe 12/02/2012 la 00:40

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


