Cum reincarci o cartela Cosmote de pe un abonament?

In aceasta seara m-a vizitat un prieten care este mai antitehnologie, si m-a rugat sa il ajut. Vroia sa trimita unui utilizator prepay  5Euro de pe un abonament Cosmote. Problema mare, caci eu am Vodafone, si chiar daca m-au cam suparat ei, le raman fidel, ca deh!, asa sunt eu, suflet mare.

Si cauta pe net. Unde? Direct la sursa, la Cosmote, pe site oficial. Pai am gasit ceva? Hentz!

Am inceput sa butonez in ‘Goagal’ si am gasit pana la urma: link

Solutia este extrem de simpla:

*444*suma in euro*nr.telefon#apel

apoi, vom primi un mesaj si ii vom raspunde astfel

*444*parola#apel

Eu zic ca este simplu.

5 gânduri despre &8222;Cum reincarci o cartela Cosmote de pe un abonament?&8221;

  1. Florin Morosan 28/07/2011 / 22:41

    Site-ul celor de la Cosmote cred ca e cel mai prost organizat si actualizat site din domeniu. Foarte greu gasesti informatii la ei pe site. Nu imi place nici cum arata ca aspect site-ul. Am un abonament Cosmote.
    Mai era o modalitate de reincarcare prin apel la *100#, doar ca acest serviciu functioneaza de la prost la foarte prost. Se mai poate reincarca si prin apel la 1234, apoi alegi ramura care trebuie.
    Ce ma mai enerveaza la ei e faptul ca iti dau voie sa reincarci doar 10 euro pe luna.

  2. Bucur 29/07/2011 / 21:42

    unele informatii le cam scapa atat celor de la vodafone cat si cosmote pe saiturile care ar trebuii sa te ajute

  3. Val33ntyn 11/08/2011 / 21:27

    Eu stiam de asta. Am folosit de mai multe ori desi mie imi cere ultimele 6 cifre de la CNP cand dau de pe abonament.

  4. George 03/10/2012 / 09:46

    Salut
    Azi voiam sa incarc o cartela cosmo cu ceva $$$ si m-am chinuit putin ca nu stiam coduasa dupa 1234 treaba sta asa suni 1234 dupa apesi 14111 si incepe operatoarea sa iti zica de parola urmata de # suma urmata de # nr de telefon urmat la fel de# si parca 1 confirmarea pe scurt:
    suni 1234141111parola#suma#Nr. tel#1 si gata. Spor.

  5. DUMITRESCU IOAN 16/11/2016 / 18:59

    sa va fie rusine domnilor de la teleko am abonament si nu pot reancarca copiluli meu tel pe motiv ca e abonament din aganta one si are restrictii ? de ce nu mi s a sopus lucrul asta cand am facut abonmamentul ? de ce pune telekomul restrictii pe banii mei ? de cand imi controleaza ei bugetul ?
    e un abonamet si o idee proasta a celui care l a inventat probabil e frustrat de viata ca ceausescu

Lasă un comentariu