Google face prostii

Gigantul Google incepe sa faca ce il taie capul, intocmai precum un dictator despotic.

In prima faza a desfintat din online domeniile gratuite .co.cc, ne anunta jorjette.ro. Se pare ca zeci de mii de utilizatori ai acestui serviciu aproape gratuit au ales sa faca spam, ba unii chiar phishing. Cert este ca zeci de mii de utilizatori corecti, care au muncit pentru site/blogurile lor au ramas pe ‘drumuri’. Si daca ar pune-o de un miting ar fi in zadar.

In a doua faza, Google isi pune toti muschi la fata pentru Google+ timp in care modifica cate ceva in Blogsopt si Picasa. Lucru ce l-a infuriat rau pe un blogger roman, atat de rau incat a plecat in concediu sa se refaca in urma socului.

Sa devina Google un tiran in urmatoarele saptamani, sau luni dupa ce ne-a marit PR-ul?

13 gânduri despre &8222;Google face prostii&8221;

  1. Pato Basil 06/07/2011 / 18:31

    multumesc pentru link! Sa sti ca m-a afectat fiindca nu vroia sa ma accepte in comunitate insa pana la urma am primit o invitatie:D

    Ne auzim cand ma intorc, ai grija de tine, de familie si blog pana atunci

  2. 'mnealui 06/07/2011 / 19:04

    Si eu multumesc chiar daca nu plec in vacanta ca unii… 😉
    Google face ce vrea muschii lui, o lume intreaga deplinde de ei.

  3. Jorjette 06/07/2011 / 21:04

    Ce tare sună : „anunţă jorjette.ro” -parcă ai spune „anunţă Mediafax” sau”anunţă Reuters” 🙂

    Noi am avut noroc chior că am ales să facem redirect chiar înainte de a fi banate,am fost şi noi banaţi,însă le-am trimis email şi după câteva ore ne-a dat voie să se redirecţioneze.

  4. Haine 07/07/2011 / 08:24

    Sa speram ca isi va reveni ca altfel nush ce o sa afcem…:((:((:((

  5. Friv 07/07/2011 / 11:39

    Sa ne lase co.cc-ul era plin de SPAM,dacă era corect trebuia ca administratorul să aibe grijă de comunitatea sa şi să ia măsurile in cauză.

    • derscanu 07/07/2011 / 11:53

      Plin de Spam? Pai ce, nu se face spam si de .net, .com. .eu. .info, .blogspot.com, .wordpress.com, si cate altele?

  6. adriank 07/07/2011 / 13:53

    trebuie gasite niste solutii impotriva spamului asta ca deja devine o problema. eu sterg zilnic cel putin 20 de spamuri. Aste e, problemele severe necesita solutii severe.

  7. Jorjette 07/07/2011 / 15:20

    Nu înţeleg de unde problema asta aşa mare cu spam-urile – le-ai bifat si delete la toate, ce tot atâtea filosofii?

    Personal n-am primit nici un spam de la co.cc până în prezent,mai degrabă am primit de la altele..

  8. Val33ntyn 07/07/2011 / 17:05

    Imi plac noile schimbari si sper sa se mai faca si altele.

  9. MIhai Motrescu 08/07/2011 / 01:34

    cineva de la google s-a suparat rau de tot ca nu ii putea pune la punct pe cei de pe co.cc,imi pare rau pentru pato ca pleaca…but astalavista 😀

  10. Bucur 09/07/2011 / 04:05

    daca iau masuri inseamna ca stiu ei ceva asta e clar

    • derscanu 09/07/2011 / 08:49

      Ceva, ceva stiu ei, insa, insa ma intreb: oare ce se va intampla in viitor cand Google va deveni unicul? Va mai fi cineva care sa il traga de urechi cand greseste?

  11. annitu 10/07/2011 / 13:39

    Exact. V-a mărit PR-ul ca să nu mai comentaţi acum :)).

Lasă un comentariu