Calatorului ii sta bine cu drumul

Nu stiu cine a zis vorba asta, dar bine a zis-o! Iaca, trebuie sa plec prin Brasov cateva saptamani. Acolo nu voi avea net, de fapt am net dar nu am la ce sa il leg, caci al meu Laptop s-a cam stricat, adica nu se mai inchide (pliaza). Asa ca, il voi lasa acasa. Voi pleca luni si voi reveni vineri seara si apoi lunea viitoare voi pleca iarasi, si tot asa. Astfel, acest blog, pentru o perioada determinata – cateva saptamani, va deveni blog de weekend.

Nu prea am mai avut eu timp de blog in saptamanile trecute, si iata ca a trecut ceva de la ultima incursiune printre blogurile gri. Asa ca, hai sa vedem, ce si cum.

Pato: AK-47, Vinerea reducerilor..
Mihai Motrescu: dentist pe strada, automat cafea..
BogZilla: vorbe de pus in rama, cand .. scriu..
Tudor: internet, reduceri in online.
Boogie: ce nu sufer, controlorii..
Nice: masa de seara, UGG.

Cam atat pentru astazi, stiu ca am sarit alte bloguri, insa ma voi recompensa eu in the next time.

13 gânduri despre &8222;Calatorului ii sta bine cu drumul&8221;

  1. Pato Basil 26/11/2011 / 16:01

    Esti in misiune la Brasov, o sa te folosesti de „articolul meu” sa rezovi problemele?
    vorbesc codat sa nu intre SRI-ul pe fir sa-ti afecteze misiunea!

    • Derscanu 26/11/2011 / 16:47

      Intr-adevar sunt in misiune, doar ca este o misiune de pace.

      • Pato Basil 26/11/2011 / 21:13

        am vazut eu fortele de mentinere al pacii ONU, o fac cu arma in mana!

  2. Nice 26/11/2011 / 19:30

    Ce coincidenta, si eu plec tot acolo saptamana viitoare. Nu stiu deocamdata daca voi avea net. 😦 Doar ca, spre deosebire de tine, eu merg in vacanta. 😀 Chiar ziceai tu ca pleci des in delegatii, dar eu tot pe blog te vedeam… 😛

    • Derscanu 26/11/2011 / 20:04

      Plec des in delegatii, doar ca nu plec de 20 de ori pe an, ci de cateva ori 5-6, insa fiecare plecare poate dura si 2 luni, cu pauze la 2-3 saptamani. Am un serviciu – vai de el.

  3. Boogie 27/11/2011 / 00:07

    Pai poate ne intalnim prin Brasov la o bere, cine stie. Evident, dupa programul de lucru. 😀

      • Derscanu 02/12/2011 / 21:25

        Am ratat ocazia, am fost doar 4 zile in Brasov si abia am avut timp sa merg un pic prin Centrul Istoric, acum sunt deportat in Predeal.

  4. Bogzilla 27/11/2011 / 16:41

    thx pentru link 🙂

    si incearca sa mai postezi de pe telefon 🙂

Lasă un comentariu