Stie cineva un hosting bun?

Dupa cazul prezentat de Pato al blogului Colorbliss (mmnemosyne.wordpress.com) vreau sa stiu si eu de unde aveti hosting, ce peripetii ati avut cu hosturile, si ce hosting din Romania imi recomandati.

Nu, nu plec de pe wordpress.com inca, vreau doar sa analizez optiunile, caci cine stie.

As dori opinia tuturor celor ce vor ajunge pe aici, dar in mod special a urmatorilor:

3ditorial, andreeabucurboggiecudicuvinteD-petreDanutzadriankmnealui, pedagogreclame-tvtudorumograf, vlad, nice.

mai sunt invitati la a isi expune opinia, daca doresc, si urmatorii bloggeri ce sunt in al meu Reader dar carora nu prea le-am comentat eu din lipsa de timp: piticujorjettehaoleubazaconii.

P.S. sunt curios daca dupa atatea linkuri wp.com va considera acest articol ca fiind spam.

P.S. 2. cand voi reveni in online, vineri seara – 2.dec.2011, voi raspunde tuturor comentariilor si voi afla si eu ceea ce ma intereseaza. Multumesc.

42 Responses to “Stie cineva un hosting bun?”


  1. 1 Pato Basil 28/11/2011 la 00:16

    eu am la brainhost.ro si sunt multumit de serviciile lor!
    Umograf e hostat de blogger, adica de serverele lui google, la restul nu prea stiu

  2. 4 Nice 28/11/2011 la 00:44

    Eu sunt la blogway, am avut o gramada de probleme, atat din vina lor, cat si din cauza nepriceperii mele. Practic, nu pot beneficia de cele mai utile (din punctul meu de vedere) pluginuri. Nici macar google analytics nu stiu sa-mi instalez. Ce pot sa spun, eu te sfatuiesc sa-ti gasesti un host serios si sa treci pe domeniu. Nu e scump si ai propria casuta, unde, cu putina indemanare, iti faci un blog traznet.🙂

    • 5 Pato Basil 28/11/2011 la 10:46

      Stiu ca m-ai intrebat de cateva ori…pe brainhost.ro este hostat si obisnuit.eu, probabil si altii… deci e firma serioasa.
      Si sunt acolo niste oameni foarte amabili si dispusi sa ajute si mai ales sa te inteleaga, unul dintre ei e blogger si e super fain asa s-a nascut si pachetul ala super avantajos pentru bloggeri.

    • 6 Derscanu 02/12/2011 la 20:36

      Nu stiu daca un blog generalist merita, poate daca imi iau o nisa, nu stiu, o linie. Poate.

  3. 7 Tudor 28/11/2011 la 08:22

    Eu am blogul postat pe un server de la limehost.ro. Sunt multumit de serviciile lor.

  4. 9 Costy 28/11/2011 la 08:48

    Eu am blogul hostat pe serverul unui amic din Timisoara. Si domeniul pe care l-am pierdut de curand a fost hostat timp de 7 ani tot acolo. Recomand cu incredere: http://www.erobu.eu/planuri-web-hosting

  5. 12 Toma Andreea Iulia 28/11/2011 la 10:22

    Eu mi-s pe blogspot momentan,

    • 13 Derscanu 02/12/2011 la 20:40

      Da, blogspot foloseste unele dintre cele mai bune servere, ale lui nea’ Google. Blogspot si wordpress free au cele mai bune hosturi, tocmai asta si incanta utilizatorul.

  6. 14 D-Petre 28/11/2011 la 16:12

    Eu sunt cu hostul la clausweb.ro si n-am de ce sa ma plang. Nu mi se pare scump – are oferte de la 0,75 Euro pe luna pana la cat te tine cocoasa.
    la 0,75 ai 250 MB spatiu pe disc si 25 GB trafic lunar
    la 1,25 ai 500 MB spatiu pe disc si 50 GB trafic lunar

  7. 17 Bucur 28/11/2011 la 17:29

    recomandarea mea pentru un host bun si ieftin este http://newhost.ro/

  8. 19 MadMike 28/11/2011 la 20:46

    Eu folosesc MXHOST de 2 ani pentru site-urile mele dar si pentru site-urile de la serviciu. Merg foarte bine si cel mai ieftin pachet este undeva la 15Euro/an si se descurca excelent. Momentan, am trecut la pachetul Business insa nu difera cu nimic mai mult, ma refer doar la serviciul lor in general. Eu ii recomand.

  9. 21 Boogie 28/11/2011 la 23:10

    EU cand am avut celalalt blog, am avut host pe godaddy si nu am avut chiar nici o problema. A mers foarte bine. Daca voi vrea sa imi iau hosting, probabil de acolo o sa imi iau.

  10. 23 Mihai Motrescu 29/11/2011 la 17:41

    si eu stau de ceva vreme cu gandul sa ma mut. eu am domeniu propriu dar sunt pe platforma blogspot si are ea niste neajunsuri…o sa ma folosesc si eu de acest „studiu” facut de tine cand o sa imi aleg o sa ma hotarasc sa ma mult

  11. 25 'mnealui 29/11/2011 la 19:50

    Eu stau pe spatiul.ro de ani de zile si sunt f. multumit. E adevarat, nu-i chiar ieftin dar noroc cu fi-miu. Mi se pare ca ai incercat si tu pentru o vreme.
    PS. In sfarsit, am terminat cu SupeerBlog.

    • 26 Derscanu 02/12/2011 la 20:46

      Nu am incercat pe spatiul.ro caci sunt cam scumpi. Insa, cine stie in viitor….
      P.S. O.K., unii au terminat cu munca advertoriala iar altii pleaca in deplasari fara net.🙂

  12. 27 cuvintealese 30/11/2011 la 12:10

    Cu intarziere, eu folosesc hostico.ro si pana acum am fost multumit de ei, preturi accesibile, insa de departe (pentru mine, pana acum), cel mai bun serviciu de clienti . Arunca un ochi si pana la urma te decizi tu😉

    Numai bine

  13. 29 Derscanu 02/12/2011 la 20:51

    OK, I’m back.
    Am revenit in online, as vrea sa spun ca am revenit cu forte proaspete, cu mii de idei, cu …. multe alea. Adevarul este ca am revenit doar pentru un weekend, si nici acesta intreg. Asa ca o revenire totala va fi peste 2 saptamani, adica dupa 15 decembrie, asta daca nu intervine ceva.
    Multumesc tuturor pentru sugestii si opinii. Subiectul ramane deschis pana la solutionarea dilemei.🙂

  14. 30 Gabriela Elena 02/12/2011 la 23:42

    Interesant prin cate ati trecut cu domeniile voastre!
    Totul este bine cand se termina cu bine!

  15. 35 D-Petre 03/12/2011 la 10:51

    Derscanu :La clausweb este hostat si spuse.ro. Pare interesanta oferta lor. Ofera si factura poroforma?

    Da, iti dau factura + contract etc. O singura problema am avut si a fost rezolvata la 5 min. dupa ce am postat pe siteul lor … mi-a fost lene sa sun🙂

  16. 36 Cudi 03/12/2011 la 12:34

    Eu nu sunt in masura sa-mi dau cu parerea, insa orice ar comenta ‘Mnealui, asa e cum zice el.🙂

  17. 38 Florin Morosan 09/12/2011 la 17:59

    Eu nu îţi pot da o idee de hosting bun pt că nu am găsit încă unul. Ştii câte probleme am avut până acum cu aşa zise firme de hosting …

  18. 39 Kriogen 13/01/2012 la 11:10

    Salut,
    Suntem pe piata cu brand-ul BrainHost din Martie 2010. Firma din spatele brandului este OpticNet, un ISP din Ploiesti. Firma exista in domeniul telecomunicatiilor din 2004 si ofera servicii de access prin fibra optica, wireless si alte servicii IT&C firmelor. Ofera hosting din 2004 insa nu au avut initiativa sa ofere si catre end-useri, ci s-au axat sa ofere doar clientilor pe care ii aveau la serviciile de internet ca si serviciu anexat celor de access la internet.
    Daca vrei sa afli mai multe, ma poti contacta si voi incerca sa-ti raspund la orice intrebare cu privire la gazduirea pe care o oferim.

  19. 40 marian74 15/12/2012 la 21:57

    eu folosesc arm-net.ro si sunt foarte multumit


  1. 1 Intrebari si raspunsuri « Derscanu'Blog Trackback pe 13/01/2012 la 01:12

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


