Daca am folosi creierul la 100% fata de 9% cat o facem acum, am deveni zei?

Daca am folosi creierul la 100% fata de 9% cat o facem acum, am deveni dumnezei?

Nu. La o simple matematica diferenta intre 100% si 7% este de vreo 11,1 ori.

In acelasi timp diferenta intre volumul de informatie pe care il putem procesa in momentul de fata si totalitatea informatiilor din univers este incomensurabila.

Daca am folosi 100% am fi probabil niste zei comparativ cu ce suntem acum, dar raportat la restul universului diferenta ar fi infima, spre zero.

0 Responses to “Daca am folosi creierul la 100% fata de 9% cat o facem acum, am deveni zei?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,936 hits

Urmărește-mă pe Twitter


