Atentie la ce aveti voie si ce nu aveti voie pe wordpress.com

Banare blog pe wordpress.com

logo wordpressAstazi am modificat o pagina de pe acest blog si am pus cateva linkuri catre niste site ale mele. Linkurile aveau legatura cu pagina respectiva, si ….  si atat. Din punctul meu de vedere.

     Insa niste buturi anti-spam ale wordpress-ului m-au simtit ca periculos si au decis sa ma treaca in nefiinta.

Chiar dupa ce am modificat pagina respectiva am reintrat pe blog (derscanu.wordpress.com), adica acesta, sa postez ceva, nu de alta dar nu prea am mai activat pe acest blog de multa vreme, si am reluat cat de cat activitatea de cateva saptamani, adica un articol doua pe saptamana. Cand intru pe blog ce sa vad? In loc de blogul meu era o pagina unde scria mare ca derscanu.wordpress.com nu mai este valabil, ca s-au incalcat politicile wordpress.

Primul lucru pe care l-am facut cand am vazut asa ceva a fost sa intru in dashboard. Aici scria cu rosu ca din cauza ca am incalcat politicile blogul este sters si ca am voie in decurs de doua ore sa exportez fisierul xml. Asa am facut, am downloadat in calculator fisierul xml si apoi am zis: „Mai, dar chiar asa?”

Exista acolo pe pagina aia ce imi facea o mie de nervi un rand unde scria ca daca eu nu am gresit cu nimic sa fac o cerere de analiza a blogului meu. Gandind eu ca deh! ca in Romania, daca esti suspect inseamna ca esti si vinovat, nu prea am mai sperat la ceva bun. Totusi le-am scris pana la urma, le-am explicat ca nu am incalcat politicile, si asta e.

Surpriza! mare mi-a fost surpriza sa primesc un mail de la ei, o doamna pe nume Lisa, si sa imi spuna ca a fost o eroare a botilor, ca a analizat blogul si totul este O.K.

De ce mare mi-a fost surpriza? Pentru ca nu ma mai astpetam la nimic bun. Ma gandeam ca cineva mare precum wordpress nu isi va bate capul cu un amarat de blogger dintr-o tara uitata de lume. Dar nu a fost asa.

Cam asta este povestea.

Eu nu am facut decat sa pun niste linkuri. Poate ca le-am pus prea brusc, sau cine stie. Ideea este ca daca aveti un site pe wordpress.com nu puteti sa faceti ce vreti voi, cum am observat ca se prea poate pe blogspot. WordPress-ul are principii fixe, nu le poti incalca. Daca le-ai incalcat ei iti sterg blogul. Daca nu ai gresit cu nimic si ei te-au lovit din greseala, poti cere examinarea blogului, si daca esti O.K., vei fi iarasi in online.

Ma intreb ce se intampla daca imediat dupa modificarea mea cu linkurile eu plecam in Anglia, cum de altfel o voi face maine (habar nu am cand ma intorc, si ideea este ca s-ar putea ca in perioada cat voi acolo sa nu scriu nimic pe blog, cine stie), si daca nu observam ca blogul a fost semnalizat ca spam, ce se intampla? Caci daca ma scotea din sistem, la revedere. – Da, cred ca trebuie sa ai in viata si un gram de noroc, de sansa.   Cei drept in ultima perioada sansa m-a ocolit rau, si acum chiar am zic ca …… nu am cuvinte. In fine, s-a rezolvat bine (cu blogul), si se pare ca nu sunt chiar lipsit de sansa. Pot spune chiar ca in momentele cruciale ale vietii mele Dumnezeu m-a salvat, de cateva ori chiar. Insa in viata de zi cu zi parca nimic nu se leaga. Probabil sunt prea cu capul in nori, probabil ar trebui sa invat sa fac bani, caci doar banii sunt Legea si dumnezeul lumii noastre, nu?🙂

Am deviat rau de la povestea cu banarea contului (blogului). In fine: nu aveti voie de wordpress.com sa postati reclame, sa faceti tot felul de advertoriale, sa calomniati, sa instigati la … cine mai stie ce, sa postati nuditati (si eu as interzice si postarea de reclame la nulitati), etc.

Sincer: dintre tot ce este gratuit nimic nu se compara cu wordpress.com, dar inca o data: mare atentie! Gafati – platiti.

Spor la bloguit!

0 Responses to “Atentie la ce aveti voie si ce nu aveti voie pe wordpress.com”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


