Rasistii pata urata a umanitatii

Daca nu esti „negru sau maroniu” ori bineinteles evreu,atunci nu ar
trebuii sa te fi deranjat…(nu sunt rasist,departe de mine chestia
asta). – comentariu la un articol pe yahoo

De unde atata ura contra tiganilor si evreilor? A! Da. Desigur. Pentru ca tiganii fura si evreii au bancile. Sau cel putin asa cred gloatele de fiinte superioare (romanii albi).

Foarte bine. Eu ma identific astazi cu un tigan evreu. Nu stiu daca exista asa ceva, dar in fine. Eu nu fur, si nu am banci, de fapt nu am nici bani de la o luna la alta sa platesc internetul. Dar fiind tigan evreu merit din toti atomii sa fiu tinta rasismului.

Cum ar fi fost insa daca in loc de intelect si saracie aveam si eu ca majoritatea rasistilor romani  bani si lipsa de discernamant? Probabil ca atunci ura lor impotriva mea nu mai era indreptatita. Pentru ca de regula oamenii urasc ce este diferit de ei, de ce stiu eu, si de ce anume cred ei ca trebuie sa exista.

Din cauza unor dobitoci cu mintea seaca ca acesti rasisti, lumea noastra s-a scaldat milenii in nenorocirea sclavagismului. Dar probabil ca nu creierul este de vina pentru o astfel de stare de lucruri in lume, ci faptul ca lipseste umanitatea. Lucru ce ma duce cu gandul la faptul ca rasistii in sine nu sunt oameni, ci animale, cel mai probabil maimute neevoluate. Iar in acest caz eu as fi indreptatit sa ma consider superior lor, fiind posesor al unei farame de umanitate, iar ei ar trebui sa fie tinta urii mele, pentru ca ei nu sunt oameni ci uzurpatori ai statutul de om.

Probabil ca nu este usor de digerat o asa expunere. Dar revin cu intrebarea pe care am puse ori de cate ori am avut ocazia: „daca rasistii ar fi fost ei tigani sau evrei sau alta natie ce este tinta rasismului, ar fi fost O.K.? S-ar fi resemnat in aceasta postura?” – Cu siguranta ca nu. Cu toate acestea ideile lor nenorocite persista. Nepasarea fata de raspunsul la intrebarea de mai sus este arma lor. Nepasarea fata de nimic curat, frumos si moral.

Rasistii sustin ca fara ceilalti (tigani, evrei, etc) lumea ar fi mai buna. In realitate insa ei fac lumea sa fie gresita. Insusi existenta rasistilor murdareste omenirea.

0 Responses to “Rasistii pata urata a umanitatii”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


