Frig de ingheata mintea

Nu doar corpul, ci si mintea. Sa explic si in ce fel, si asta doar la nivel „microcosmic”.

  • dimineata sa plec la job, dar pe unde?  caci Romania parea copia fidela a altei tari, Alaska poate, iar masinile si oameni se tarau prin nameti
  • la munca, aceiasi belea, de zapada; vai si cat am asteptat-o! dar, nu-i bai, e frumos si sa dai la lopata…
  • intre timp aud ca Boc a demisionat; ei si? vine altul, mai bun, mai rau, Dumnezeu stie, cert este ca indiferent cine va veni eu, ca simplu individ, nu voi primi o marire de salariu, nu voi merge mai repede cu RATB, nu voi plati facturi mai mici, nici nu voi fi mai inteligent decat in clipa asta
  • pe micile ecrane toate tembeliziunile au inebunit, complect, de dorul lui Boc
  • ajuns acasa, dau sa intru in curte, si surpriza! poarta inghetata bocna
  • incerc sa rezolv situatia dar mainile ingheata si mintea de asemenei
  • intru in casa, si dupa cateva minute imi vine ideea sa scriu ceva pe blog; o fac cu mintea inghetata, si iata ce balarie a iesit.

11 Responses to “Frig de ingheata mintea”


  1. 1 MadMike 06/02/2012 la 17:47

    :)) Petre, si eu am asteptat zapada, insa acum o urasc din toata inima:
    1) Stau 20 minute sa dezapezesc masina cand in mod normal as face maximum 15 minute pe jos pana la serviciu.
    2) La serviciu, trebuie sa fac „ture” cu colegii la lopata pentru a da zapada din fata firmei.
    3) Vin acasa, gasesc locul meu de parcare pe care l-am dezapezit dimineata.. ocupat. Blestem putin si imi trece.
    4) Ajung acasa inghetat si nu mai am chef de nimic…

    • 2 danutz 06/02/2012 la 18:50

      🙂 la punctul 1 ma inscriu si eu! Cu o „minima” precizare…pe jos, as face doar 7 minute pana la „scarbici”, iar la noi (din fericire) „dezapezirea” masinii nu dureaza mai mult de 10 minute😀 la punctul 2…ma dau mare: am oameni!🙂😦 la 3, eheeei…subscriu!🙂 ei, aici nu pot fi de acord…de o tuica fiarta tot am pofta! Sa ma incalzesc!🙂
      5) aveam de gand sa postez pe tema asta, dar ma multumesc si cu un comentariu…ce zici Petre…astazi m-am hotarat sa plec de acasa cu bocancii in picioare (sa nu mai inghet in parcare…) si cu o pereche de pantofi „la pachet”, sa-i incalt la birou. Toate bune si frumoase, mi-am schimbat incaltamintea odata ajuns „la caldurica”, am prestat pana pe la ora 17 (in contract am program pana la ora 15, dar noh…), mi-am facut putina ordine pe masa de birou si tusti catre casa…abia in „curtea” blocului mi-am dat seama ca am plecat in…pantofi.😦 Vorba aia: m-am incaltat! Dimineata o sa mai incerc o varianta…
      PS: unde mai pui ca dupa ce a urcat sotia in dreapta, a ramas captiva (am uitat sa spun ca in drum spre scarbiciul meu, fac un ocol de vreo 10 minute sa o duc la „slujba” si pe doamna mea!) ca mi-a ingetat usa din dreapta…A iesit doamna mea pe la „sofer”, dar comicul situatiei l-am perceput tarziu, abia dupa ce s-a dezghetat usa…

  2. 5 Bucur 06/02/2012 la 20:08

    am asteptato dar iata ca a depsait orice imaginatie :)) lasa ca vine ea primavara…

  3. 6 d-petre 06/02/2012 la 20:49

    Cred ca ne trebuiesc cateva zile fara TV, fara net, fara blog, fara masina ca sa ne putem bucura de zapada.

  4. 8 Nice 07/02/2012 la 14:43

    Eu nu prea ma pot bucura de iarna, in casa mea e asa frig incat am racit, in fiecare dimineata ma trezesc cu o durere puternica de gat. Azi am inceput sa iau medicamente si nu m-am mai dus la serviciu.
    Ca si Bucur astept cu nerabdare primavara…😛

    • 9 derscanu 07/02/2012 la 16:50

      Eu stau la casa, si fac focul la soba de teracota. In camerele unde avem sobe e cald si bine, restul e frig de ingheata si apa.
      Cum spuneam, imi place zapada, nu frigul, nu gerul, nu momentul cand se va topi zapada.


  1. 1 parerea lu' danutz - Stejar, extrema urgenta! Trackback pe 06/02/2012 la 20:42

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


