Sunt eu oare un cioban mioritic?

Si asta fara sa jignesc ciobanii, doar folosindu-ma de faima lor arhicunoscuta.

Pai, sa vedem.

Nu sunt finut deloc. Daca incerc sa introduc acul in ata sau invers, caci habar nu am cum se face, nu cred ca voi reusi prea usor. Si asta nu pentru ca am mainile monstruos de mari, dar nici finute, de pianist. Odata am vrut sa desfac carcasa de la un telefon, si am reusit sa o rup, de tot. Sa fie oare datorita fortei excesive, asemanatoare unui superman? Ba bine ca nu, pur si simplu trebuia finete, ceea ce nu prea am.

Sa mai zic si despre finetea culturala? Despre faptul ca ma uit ca un bou la un tablou ‘genial’ a carui valoarea depaseste salariul meu din 10 vieti? Despre faptul ca mi se pare o pierdere de vreme asezarea a mii de zorzone imptopitoare pe platoul unei salate de boeuf? Sau alte chestii aemenea?

Sa mai zic si despre faptul ca, daca sunt extenuat si tot stau pe scaun, ca deh! tramvaiul stie el unde sa ma duca, eu pot trage un pui de somn, asa in pozitia sezut, fara sa ma deranjeze ceilalti calatori? Sau faptul ca daca trebuie sa merg prin noroiul pana la gat nu ma sinchisesc de urmari?

Sau de faptul ca scriind repede uit sa scriu romaneste, ca mananc litere sau ca pun titluri la articole total aiurea? Ca citind o carte am prostul obisei sa indoi foaia acolo unde am ramas, sau ca o mazgalesc si scriu tot felul de notite de subsol, desi cartea ar trebui sa ramana curata?

Sa mai zic ca, daca intru in casa cuiva nu ma intereseaza luxul sau saracia, nici cat de crapati is peretii sau ce fel de mobila are, daca are, singura chestie ce m-ar deranja ingrojitor ar fi un potential miros?

Ce sa mai zic in complectarea imaginii mele de cioban? Ca daca m-am murdarit pe haine din „n” motive si trebuie sa plec urgent,nu tin cont de asta? Adica, plec.

Eh! Acum ca scrisai acest articol, cat mai oltenesc posibil, ca deh!, m-a trag si din olteni, ce veti zice voi, dragi cititori de ciobanismul meu, autentic?

1 Response to “Sunt eu oare un cioban mioritic?”


  1. 1 Jorjette 05/02/2012 la 21:40

    Felicitări! Eşti un om autentic – ceea ce spuneam şi în comentariul precedent – un om modest care nu se preocupă cu nimicniciile vieţii. Să fii un om simplu înseamnă să fii mai aproape de origine, de original.

    Ferice de tine, mulţi nu au avut şansa să fie nepăsători, au fost educaţi că trebuie să se preocupe de astfel de lucruri ca să-şi complice viaţa.

    E bine să fii cioban, bucură-te de ceastă condiţie! Şi eu sunt ciobăniţă, însă fără oi :)) Fineţea din primul paragraf însă o am…


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,279 hits

Urmărește-mă pe Twitter


