Sa fiu iarasi tanar elev!!!

Pentru ca primit cateva lepse (o leapsa / doua lepse – cred ca asa se scrie).🙂

De la Pato si Boogie am primit leapsa sa spun ce si cum, daca as fi iarasi in clasa a IX-a.

Pai, complicat domne’, tare complicat, caci a trecut de atunci cam 20 de ani. Nu chiar 20, dar cam pe acolo. Si zic eu: „aproape o viata de om!”

Nu mai tin minte nimic de pe atunci, insa stiu sigur ce as fi facut acum daca as fi in clasa a 9-a (sa am mintea de acum): as invata bine, as manca cartea si copertile si tot. Dar, ce sa-i faci? Cand esti tanar vezi lucrurile altfel!

Asta e! Nu pot da timpul inapoi, si pana la urma, ma consolez cu ideea ca nu pot sti cum ar fi fost viata mea acum daca as putea schimba ceva acum aproape 20 de ani.

8 Responses to “Sa fiu iarasi tanar elev!!!”


  1. 2 Derscanu 15/01/2012 la 20:24

    Pai am imaginatie, dar imaginatia este nerealista. Logic.

  2. 3 Boogie 15/01/2012 la 20:59

    Doar atat, numai ai invata mai bine decat ai facut-o ? Sigur mai vroiai sa faci si altceva.

    • 4 Derscanu 15/01/2012 la 23:32

      Nu stiu, chiar nu stiu. Adevarul este ca am avut o perioada cand ma gandeam mult la ce as fi facut daca la un anumit moment dat as fi putut schimba trecutul, dar nu ma mai intereseaza.
      Stiu ce sunt acum, si merg inainte.
      Cica, traieste viata, nu visele!🙂

  3. 5 AnnyA 15/01/2012 la 23:13

    Sunt multe lucruri pe care daca am avea mintea de acum le-am face altfel. Insa tocmai faptul ca eram niste copii fara minte a facut aceea periada mai frumoasa.

    • 6 Derscanu 15/01/2012 la 23:34

      Corect. Cu cat stim mai multe, cu atat ne afundam mai mult, devenim mai rigizi, ingropam imaginatia. Cand eram tineri visam mai mult.
      Bine, acum, la ora cand scriu aceste randuri sunt cam obosit, cine stie….

  4. 7 Toma Andreea Iulia 16/01/2012 la 10:42

    Trebuie sa execut si eu leapsa asta, dar am tot amanat. Dar daca n-am putea avea si mintea de acum, tot degeaba.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


