Copii, copii, ce stiu ei?

Astazi am fost la o agentie Vodafone sa imi platesc amenda, pardon: abonamentul. Si am zis sa nu merg singur, am luat copiii cu mine.

La Vodafone exista acele mese rosii si scaune tot rosii, fara tenta politica, dar cu bun gust. Si copiii au prostul obicei sa se ascunda pe sub mese, pe dupa mese, pe… Dany, al’ mic, cum a facut, cum n-a facut, ca mi-a scapat o clipa din ochi, si a gasit el un buton ciudat sub o masa. Era butonul de Panica. Si l-a apasat.

Noroc, si unul chior, ca domnisoara de la masa – operatoarea Vodafon, a vazut chestia, si chiar daca a intrat ea un pic in panica, a sunat repede la, ea stie unde, si a anulat alarma. Altfel…

Un buton. Trebuie apasat, ca doar de aia exista, nu?

10 Responses to “Copii, copii, ce stiu ei?”


  1. 1 d-petre 14/01/2012 la 15:29

    „”Un buton. Trebuie apasat, ca doar de aia exista, nu?””

    Logica BETON🙂

    Bine ca nu s-a lasat cu scandal, amenzi etc.

  2. 3 Bucur 14/01/2012 la 20:19

    cumpara un buton sal apese fara probleme si cand vrea el :))

  3. 5 HuKeZ 15/01/2012 la 16:55

    So funny :))
    A mai „dezghetat-o” si paia ;))

  4. 7 Boogie 15/01/2012 la 18:28

    Bine ca s-a rezolvat repede si fara incidente. Asa sunt copii, nu ai ce sa le faci.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


