Intrebari si raspunsuri

Cu ceva vreme in urma am avut nevoie de o informatie urgenta. Si asa cum se procedeaza in mileniul nostru, am apelat la Google. Puteam sa apelez si la Yahoo, sau AOL, dar parca e mai solid Google.

Si am gasit raspunsul, de fapt raspunsul nu, ci intrebarea. De exemplu: „ce sa iau pentru durerea de masele?” – e doar un exemplu. Si Google mi-a desfasurat inaintea mea o lista mare si interesanta de rezultate. Si din multele-i rezultate am .. realizat nimic. Nimic pentru ca exista site de intrebari si raspunsuri ce au sute de articole doar cu intrebari, raspunsurile vor veni probabil pe lumea cealalta.

Atunci, am zis: „daca vreodata voi avea posibilitatea sa fac ceva in online, atunci voi face un site de intrebari si raspunsuri, si fiecare articol va avea garantat si un raspuns, nu doar intrebarea.” Astfel, am cumparat un domeniu de internet, si am inceput sa ii caut hosting.

Hostingul insa reprezinta o adevarata aventura. Pe blogspot nu prea merge ce vreau eu sa fac, trebuia neaparat hosting. Astfel am intrebat pe blog: „Stie cineva un hosting bun?” Si multumesc tuturor celor ce mi-au raspuns atunci.

Blogul de pe selfhost, caci despre el este vorba nu produce bani, insa consuma timp. Si va consuma foarte mult timp, caci calitate facuta in pripa nu se poate. Chiar daca acum este la inceput, si pentru o buna indexare contine intrebari simple, el va avea continut, mult continut, cu intrebari usoare sau grele, si tot acest tacam mananca minute, ore, zile, …  Astfel ca, sa mai si platesc un hosting, nu se merita. De aceea am tot cautat, si intr-un final am gasit un hostin ieftin si bun:

byethost:  5,5GB spatiu, 200GB transfer lunar, domeniu, subdomenii, baze de date, si cel mai important: wordpress. Sper sa fiu multumit de el, si sa nu trebuiasca sa caut iarasi. Da, stiu, toti marii bloggeri sau webmasteri au hosting cu bani, ei bine, eu nu sunt nici blogger, nici webmaster mare.

Bun, deci, am o noua preocupare in online, un site de intrebari si raspunsuri, si vom vedea ce va iesi din el peste un an de zile. Vrea cineva sa ajute cumva? Promovare, sugestii, intrebari, intrebarii cu raspunsul in ele?

13 Responses to “Intrebari si raspunsuri”


  1. 1 Pato Basil 13/01/2012 la 17:49

    Eu te ajut, maine probabil o sa public un articol in care o sa introduc si proiectul tau… vad totusi ca nu duci lipsa de timp daca te incumeti la proiecte de anvergura!

  2. 5 nea blogu' 13/01/2012 la 18:36

    La promovare ma bag si eu zilele urmatoare o sa scriu ceva despre proiect.

  3. 7 d-petre 13/01/2012 la 18:38

    Off topic

    Cate teme ai schimbat de cand esti pe wordpress.com ?

  4. 9 Nice 13/01/2012 la 20:09

    Felicitari pentru initiativa, sa inteleg ca vei activa in paralel cu ambele? O sa ma gandesc cu ce te pot ajuta, momentan am accesat site-ul si am vazut ce contine.
    PS
    De cate ori intru la tine gasesc alta tema. 😛 Asta e foarte reusita. 🙂

    • 10 Derscanu 13/01/2012 la 20:20

      Si mie imi place tema asta. Am tot incercat temele de pe wp.com si nu prea ma incanta niciuna, insa au fost cateva peste care tot treceam fara sa le incerc pentru ca imaginea din prezentare nu ma incanta. Si iata ca in spatele unei imagini palide se afla o comoara.


  1. 1 Nea Blogu' Trackback pe 14/01/2012 la 15:14
  2. 2 7 ani.net « Nea Blogu' Trackback pe 14/01/2012 la 15:15
  3. 3 Concursuri online pe bloguri Trackback pe 14/01/2012 la 19:00

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,492 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


