Cum am scapat de gastrita

Cu ceva vreme in urma am inceput sa simt niste dureri la nivelul stomacului. Le-am pus pe seama efortului fizic si al oboselii, insa cum durerile persistau am decis ca trebuie sa merg la medic.

Medicul m-a consultat si a decis: gastrita. Iar ca remediu mi-a pus un pomelnic in brate. Si cu acest pomelnic trebuia sa merg eu la farmacie si sa golesc buzunarele. Norocul meu: o femeie in varsta, cunostiinta a mamei mele, mi-a spus:

„Maica, fata mea, tot asa ca tine a avut. Si profesorul i-a zis sa manance o banana pe stomacul gol si sa bea in loc de apa ceai de tataneasa. Si sa vindecat.”

Ce aveam de pierdut? Remediile babesti sunt cu dus si intors, dar nu imi e rusine nici de milioanele de doftorii (chimice) ce ni le baga pe gat medicii. Asa ca, aproape 6 luni de zile am mancat dimineata o banana si in cursul zilei am baut ceai de tataneasa. Normal, ca am mancat si alte alimente, insa m-am ferit de varza, caci e acida, de iute sau amar, de citrice si bauturile hidrocarbogazoase.

Si dupa aproximativ 6 luni eram ca nou. Eh!, nici ca nou, caci ce a fost s-a dus, nimic nu mai e ca nou, si asta nu doar la masinarii ci si la om.

Acest remediu insa nu garanteaza vindecarea 100%, la mine a functionat, si asta pentru ca am respectat regimul, si boala, daca o putem numi asa, nu avansase prea mult, caci in caz de ulcer complicatiile ar fi fost mult mai mari.

De asemenea, banane gasim la orice butic de colt de strada, insa tataneasa, nu prea. Eu am avut sansa ca in acele vremuri, sa fi trecut 3-4 ani, planta crestea in gradina din spatele casei mele, insa din cauza unor lucrari efectuate de subsemnatul, planta a disparut – pacat!

7 Responses to “Cum am scapat de gastrita”


  1. 1 Pato Basil 10/01/2012 la 09:57

    Sa stii ca e pacat ca s-au pierdut multe practici nonevazive… de cand s-a inventat „Taierea in carne vie” una doua te baga la bisturiu… sau in cel mai bun caz iti da un sac de medicamente😦

  2. 2 Boogie 10/01/2012 la 15:18

    Nu am avut niciodata problema asta si sper sa nu o am niciodata, dar am avut un prieten care a avut gastrita, iar mai apoi ulcer si a fost destul de urat pentru el, dar acum este bine. El a ajuns la problema asta pentru ca nu prea manca, dar in schimb bea energizante si fuma ca turcul.

  3. 3 Bucur 10/01/2012 la 16:39

    intotdeauna natura a avut resurse pentru om,dumnezeu a stiut ce face,noi trebuie sa cautam ce a facut El pentru noi.

  4. 4 Toma Andreea Iulia 10/01/2012 la 17:32

    Nu se mai gaseste la plafar? Cu ani in urma, ii cumparam fostei mele soacre. Parca de la plafar. Sau de la tarani din piata. Uite ca nu mai stiu exact care de unde le cumparam, ca aveam mai multe plante pe lista. Ce efect or fi avut, nu stiu, caci desalvat tot n-au salvat-o. E drept ca ceea ce avea ea depasea mult banalitatea unei gastrite.

  5. 5 Nice 11/01/2012 la 01:26

    Eu nu stiu ce e cu boala asta, dar tot mai multe persoane sufera de ea. Multi prieteni din offline, dar si pe bloguri am auzit plangandu-se de ea… Iar in cazul tau, nu stiu cat de grava a fost situatia, dar mi se pare o vindecare miraculoasa. Leacul babesc a functionat!😀

  6. 6 Sebastian 21/01/2012 la 10:54

    Buna ziua,am 34 de ani,de cateva zile ma trezesc in fiecare dimineta pe la 5 la 6 cu dureri de stomac,nu este din cauza nemancarii,am testat sa mananc ultima masa la 18 seara,am testat sa mananc si la orele 21 seara inainte de culcare,aceasi treaba,dureri dimineata,nu sunt puternice dar deranjeaza,,de mancat mananc bine,tin sa mentionez ca de cativa ani am abuzat cu coca cola,nu fumez ,nu beau cafea deloc,alcool zero,nu fac efort fizic deloc,sincer sa fiu nu am luat niciodata medicamente si as vrea sa incerc daca se poate pe cale naturista daca ma puteti ajuta,si ce ar fi asta?Tin sa mentionez ca atunci cand ma trezesc cu dureri,daca mananc jumatate de felie de paine,sau o felie de salam,sau orice altceva in cantitate foarte mica,intr-un minut imi trece durerea,deci kiar imi ia cu mana,dar asta nu cred sa fie o solutie sa dorm cu mancarea langa pat,va multumesc f mult,Sebastian

    • 7 Derscanu 21/01/2012 la 13:08

      Pot exista mai multe cauze. Nu sunt medic, deci nu pot spune exact de ce si cum.
      Exista multi paraziti intestinali, si diferite boli. Un medic ar putea identifica usor cauza, cat si tratamentul.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


