Specii pe cale de aparitie

Am si eu pasarelele mele, o adevarata colivie.🙂

dinozaurii

specii deisparute

Cum se poate ca mii de vietuitoare sa evolueze in mii si zeci de mii de specii conform evolutiei ca stiinta, cand eu vad la tv. mereu si mereu, despre specii pe cale de disparitie, insa nu vad niciodata specii pe cale de aparitie?

N.A. Sunt doar curios, nu vreau sa atac ateismul in acest articol, am facut-o in altele si o voi mai face, soto.

img via

1 Response to “Specii pe cale de aparitie”


  1. 1 Bucur 08/01/2012 la 12:04

    buna intrebarea sa vedem cine raspunde :))


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


