Publicitate pe blog

Pentru a faci bani cu un blog sunt mai multe solutii. Cea mai cunoscuta, una care mie chiar mi-a placut este Adsense, despre asta aici si aici. Din cate stiu sunt multe astfel de solutii, gen: Tradeads (Bursa de Reclama), sau Etarget sau afiliere: 2parale.

Insa mult mai bine se castiga dintr-un blog prin inchiriere de spatiu publicitar direct sau articole advertoriale.

Articolele advertoriale sunt acele posturi pe un blog in care autorul scrie, sau mai bine zis descrie, un produs, avand drept scop promovarea in online a acelui produs. Exista insa niste regului pentru ca advertorialul sa aiba succesc, iar pentru cei interesati ii invita sa arunce un ochi aici: www.madmike.ro/advertising-si-credibilitate

10 Responses to “Publicitate pe blog”


  1. 1 MadMike 07/01/2012 la 23:09

    Multam’ fain pentru recomandare, Petre. Intr-adevar, cele mai eficiente metode de monetizare sunt reclama directa prin inchirierea de spatiu publicitar sau link-uri si advertorialele propriu-zise.

    Eu unul, din experienta pe propria piele, nu va recomand AdSense, si pentru asta as putea scrie sute de pagini, de ce, de ce nu si ce alternative avem, iar cei interesati pot gasi mai multe informatii pe blogul meu.

    Deasemenea, nu recomand site-urile intermediare de afiliere, gen 2Parale. Practic, puteti folosi afilierea directa, in cazul in care magazinul respectiv are asa ceva. Exemplu: Emag, PCGarage, Evomag etc.

    Prefer ca legatura sa fie stransa si directa intre MINE (Ca promoter) si MAGAZIN (Ca advertiser) si NU intre mine-site de afiliere-magazin virtual. Se lungeste mult si.. despre 2 Parale nu mai vorbesc.

    Practic, cea mai eficienta ramane promovarea directa de produse prin intermediul advertorialelor prin diferite metode: Recomandari, Review-uri, Stiri etc etc etc.

  2. 2 Bucur 08/01/2012 la 12:03

    am citit articolul este foarte bun,toti il apreciaza.

  3. 3 Reclame Tv 08/01/2012 la 14:18

    Inchirierea de spatiu de reclama pentru bannere mi se pare cea mai avantajoasa, parerea mea.

  4. 4 Nice 09/01/2012 la 12:27

    Subscriu parerii de mai sus, cu scrierea de advertoriale nu sunt de acord, pe blogul meu, cel putin, nu cred ca o voi practica vreodata. Nu stiu insa ce conditii trebuie sa indeplinesti pentru ca cineva sa-ti solicite spatiu pe blog pentru a-si face reclama. Am vazut bloguri recent nascute care aveau deja afisate cateva bannere publicitare si asta m-a uimit. Cum e posibil ca o firma sa-si doreasca reclama pe un blog cu 10 vizitatori?

    • 5 Derscanu 09/01/2012 la 12:38

      Probabil erau reclame de la o firma de afiliere gen 2parale.ro.

    • 6 Pato Basil 10/01/2012 la 09:53

      In principiu pot sa spun ca stiu cum functioneaza majoritatea, si da advertisingul direct e cel mai profitabil… bursa aia de reclama n-am incercat-o pana acum si nici nu stiu daca suna tentat….despre ce anume este vorba? Stie careva?

      @Nice: in principiu trebuie sa ai ceva trafic, maricel as zice( daca te referi la bannere) si de ce nu unii mai urmaresc si blogurile cu o comuntate…care de ce nu are inclinatii spre consum(spre produsul sau serviciul promovat)

      Inca nu se invart foarte multi bani in mediul online, dar premisele sunt bune si se pare ca ar trebui sa se dezvolte… dar asta face intr-un fel si rau fiindca apar tot felul de „sa le zicem mici profitori”… daca vrei sa castigi foarte bine trebuie sa te tii tare cum faci tu pana primesti o oferta de nerefuzat. Si atunci tu probabil o sa castigi mult mai mult intr-un an de zile decat au castigat ei in mai multi😀.

  5. 7 MadMike 09/01/2012 la 19:13

    @Nice – Mai sunt advertoriale copy-paste doar in scop SEO. Si… bloguri gratuite (WordPress/blogger) sunt avantajate aici, deoarece domeniul principal are cateva milioane de backlink-uri. Asta e ideea principala. Nu traficul ii intereseaza.

  6. 8 pinguu 10/01/2012 la 18:35

    eh.. eu mi-am pus in cap ca nu vreau sa imi umplu blogul cu reclame.. am sa il las asa, pe post de jurnal, cum aveam de gand cand am inceput sa scriu:)

  7. 9 MadMike 11/01/2012 la 19:55

    Unii mai cauza si alte servicii conexe gen: Redactare de articole in scop de marketing (Promovare/Recomandare/Lansare de produse etc) fara a fi publicate pe blogul personal, ci doar „scrise”.

  8. 10 Tudor 11/01/2012 la 23:27

    Nici eu nu recomand AdSense.Eu prefer articolele cu continut unic & backlink.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


