Cum sa scrii un articol pe blog

Cand am auzit faza asta sa mor de ras nu alta.

Cica in loc sa scrie articolul acolo unde se scrie el, l-a postat in sidebar.🙂

 

10 Responses to “Cum sa scrii un articol pe blog”


  1. 1 d-petre 03/01/2012 la 11:25

    Pai foarte simplu si nici macar nu a gresit prea mult 🙂 :))
    A vazut un widget pe care scrie Text asa ca acoloa scris si a publicat🙂 :))

  2. 3 Cudi 03/01/2012 la 16:37

    Si care credeam ca doar eu sunt aiurita…🙂

  3. 5 Boogie 03/01/2012 la 19:55

    Daca era incepator, se intelege ca a gresit, daca era ceva mai experimentat nu trebuie iertat.

  4. 7 pinguu 03/01/2012 la 21:59

    na lasa.. eu, prima oara cand mi-am facut contul de wordpress, nu stiam nici nu stiam unde’i ”vizualizare blog”..ce blonda eram:))

    • 8 Derscanu 03/01/2012 la 22:54

      Totul a plecat de la o discutie cu fratele meu. El m-a intrebat care este cel mai tare blog din Romania. Eu i-am raspuns mai in gluma, ca am vazut un blog tare rau, ce avea un mic articol de cateva randuri dar sidebarurile stanga -dreapta pline ochi cu reclame si clipuri video. La care fratele meu imi raspunde: „Bine ca nu avea articolul postat in sidebar” Si pe mine ma pufnit rasul, un ras asa de cateva minute.
      Cam asta e povestea.

  5. 9 'mnealui 04/01/2012 la 12:07

    Eu stiam ca in sidebar se pun multe luminite, miscareti, tot felul de alea care sa-ti faca ochii varza dar asta e ceva nou. Asta o fi noul trend, mai stii….


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


