Vine 2012

Mai e un pic si ne despartim de 2011.

Pentru unii 2011 a fost un an plin de realizari marete, pentru cei mai multi oameni insa, 2011 a fost un an slab, foarte slab; poate si pentru faptul ca si-au dorit mai mult decat ar trebui, decat tine plapuma.

S-a dus 2011, a mai ramas o crampeie din el. Un an in care am vrut sa fac multe, poate prea multe, dar m-am resemnat usor, usor, caci am realizat ca sunt doar un simplu om, nu o masinarie, nu un geniu, nu un Superman.  Ce imi doresc de la 2012? Habar nu am. Poate, de fapt sigur: sanatate si pace – multa pace.

Blogosfera? Am vazut ca blogosfera merge bine, adica asa a fost in 2011. Cu multe bloguri serioase, cu oameni de valoare in spatele lor, cu lucruri frumoase, cu acel plus de bine in online.

Sper ca in 2012 tot mai multi oameni sa indrageasca bloggingul in detrimentul retelelor de socializare gen Facebook sau Google +, sau chiar Twitter, si spun asta pentru ca blogul este mult mai mult de atat, cine stie – cunoaste.

P.S. nu cred ca mai apuc sa scriu ceva anul acesta, asa ca, pe graba: Va urez un an nou (2012) cat mai stralucit, in care sa aveti parte de sanatate, bucurie, intelegere si de ce nu, poate si o situatie materiala mai bune (cei care au nevoie).

 

8 Responses to “Vine 2012”


  1. 1 bucur 30/12/2011 la 12:31

    Si eu i-ti urez tot ce ne-ai urat tu noua,sa ne cititm cu bine si in 2012.

  2. 2 'mnealui 30/12/2011 la 12:43

    Sa fii sanatos, sa ti se indeplineasca dorintele, sa ai un an bun! La multi ani fericiti!

  3. 4 Boogie 30/12/2011 la 14:00

    Multa sanatate, bucurie si cu siguranta ne vom auzi in 2012. La multi ani.

  4. 5 Nice 30/12/2011 la 16:48

    Atunci iti doresc si eu ca 2012 sa-ti aduca pacea mult visata, sa ai parte de sanatate, bucurii, noroc si multe clipe frumoase, sa ai inspiratie pentru a ne incanta cu articole minunate pe blog, sa fii fericit! La Multi Ani!🙂
    Mi-a placut remarca ta cu bloggingul vs facebook, tot mai multi vad ca prefera retelele de socializare in detrimentul blogului. Probabil pentru ca acolo au mai multa expunere, totul e mai simplu si mai accesibil. Facebook-ul e prezentul si viitorul.😦

  5. 8 d-petre 31/12/2011 la 20:51

    Iti doresc sa ai parte de tot ce-ti doresti in 2012

    La Multi Ani!


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


