Cativa bloggeri la un vin fiert

Astazi Mnealui a fost gazda pentru cativa bloggeri: Veve, Andrei, Andera si sotul, Cristi – Ciupanezul, si Eu.

S-a lasat cu vin fiert si gratar. Din pacate nu am avut posibilitatea sa raman pana la capat (timpul m-a presat), dar am cunoscut astfel cativa oameni noi, caci pana acum doar pe Cristi (Mnealui) il stiam personal. Poate cu alte ocazii ne vom cunoste mai bine, poate vor veni si alti bloggeri, cum ar fi Vlad, sau altii.

Eu am plecat pe la ora 16-30, sper ca nu s-au cherchelit prea tare dupa plecarea mea, dar ce conteaza e vremea concediilor si a vacantelor, deci … se premite.

Cam atat pentru moment, daca imi mai aduc aminte ceva notabil voi scrie, caci de aia am blog, nu?

 

 

17 Responses to “Cativa bloggeri la un vin fiert”


  1. 1 Giulia 28/12/2011 la 23:34

    nici eu nu am mai stat mult dupa ce ai plecat tu. pe la 5 30 am fugit si eu:D

  2. 4 andrei 29/12/2011 la 00:50

    Eu cu Christi și cu Dorin, turtă ne-am făcut😀

  3. 7 Nice 29/12/2011 la 03:07

    Am mai citit de intalnirile acestor bloggeri, sunt destul de frecvente, nu stiam ca faci si tu parte din grupul lor. Si, tu cum te-ai simtit? Te mai duci si altadata?

    • 8 Derscanu 29/12/2011 la 12:50

      A fost OK, nu cunosteam decat pe Christi (mnealui.info), acum parca ii cunosc si pe ceilalti, iar cu o alta ocazie ne vom cunoaste mai bine. Si poate, cine stie, si alti bloggeri vor fi prezenti.

  4. 9 Ciupanezul 29/12/2011 la 05:40

    Eu nu mai beau cu Andrei. Sa fie clar😀 :)) data viitoare promit ca aduc pentru gratar ardei sa il facem copt, porumb, rosii, etc. Sa vezi atunci ce o sa iasa. :))

  5. 11 'mnealui 29/12/2011 la 09:09

    Da, pacat ca n-a fost si Vlad.
    Nu-l crede pe Andrei, glumeste. Doar se apucase de politica si filosofie cu Dorin. :))
    Prin ianuarie poate o facem iar.

  6. 13 Bucur 29/12/2011 la 09:10

    socializarea face bine,sunt bine venite astfel de intalniri.

  7. 15 d-petre 30/12/2011 la 20:44

    Important e sa va fi simtit bine impreuna.

  8. 16 Pato Basil 31/12/2011 la 13:56

    foarte frumos… din pacate eu nu prea am drumuri spre bucuresti deloc😦


  1. 1 `mnealui: Asa, de sfarsit de an… Trackback pe 29/12/2011 la 10:58

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


