Ce poti face cu 83 de lei?

Nu m-am intors inca din Predeal, am doar o mica fereastra de pe Laptopul cuiva, si cum am primit o leapsa interesanta de la Andreea, am zis ca nu merita sa ratez ocazia, desi eu am imprumutat Laptopul pentru un alt motiv.

Ce poti face cu 83 de lei?

Nu prea multe, totusi, poti face cate ceva. Nu stiu, depinde de om, de situatia lui financiara, caci unii pot trai o saptamana cu banii astia, adica cu 83 de lei isi pot cumpara mancare pentru o saptamana, sa analizam:

14 oua = 5,6 lei

14 paini = 12 lei

7 pateuri (vegetale – Bucegi :)  ) = 15 lei

7 mere = 5 lei

7 banane = 6 lei

400 grame nuci = 10 lei

500 grame alune = 7 lei

si nu stau sa mai calculez, dar cred ca ii ramane si de un iaurt.🙂

Acum, daca situatia financiara a omului este una mai buna, cei 83 de lei ii pot ajunge 5 minute, caci o esarfa din Moll costa dublu acestei sume, deci va cumpara o jumatate de esarfa. Sau poate isi platesc abonamentul la Vodafone, sau poate ca de 83 de lei isi pun ceva benzina in BMW, sau poate ca isi cumpara un bradut de Craciun, sau poate ca, cine stie….

Ce as face eu cu 83 de lei? Habar nu am. Sincer. Caci nevoile sunt mari, si nici nu stii ce sa faci mai intai. Totusi, poate ca daca ar fi sa merg pe linia sarbatorilor si a faptului ca suntem in luna cadourilor, poate ca mi-as cumpara ceva, un cadou, ceva de tinut minte, dar cel mai probabil as cumpara ceva copiilor, nu mie personal. Dar, in fine, cine stie, totul de tine de moment, de nevoia de moment, de starea de spirit de moment.

P.S. unii cheltuie 83 de lei la jocuri, la pacanele, in doar 2 minute.

EH! nu mai am timp, voiam sa pot intra si pe blogurile amicilor mei virtuali, dar promit ca joi (22-decembrie-2011) voi reusi asta.

12 Responses to “Ce poti face cu 83 de lei?”


  1. 1 Toma Andreea Iulia 16/12/2011 la 20:34

    Multumesc mult! Apreciez efortul, mai ales ca stiam ca nu ai timp si nici posibilitatea de a ajunge prea curand la butoane.:)

  2. 2 Cudi 16/12/2011 la 22:14

    Frate, 14 paini… 12 lei?! Dar cat e la voi o paine? 85 de bani? La noi, in Ardeal, 1 leu costa cornul ala comunist, cu sare…

  3. 4 Nice 17/12/2011 la 00:14

    Eu cu suma asta am cumparat cadouri de Craciun pentru cineva. Nu pot sa spun exact ce ca are si persoana blog si va face publica lista curand.😀

  4. 5 Bucur 17/12/2011 la 17:31

    am raspuns si eu la intrebare intr-un articol pe blog,idee e ca daca reusesti sa o consumi repede la un buget mic inseamna ca nu ai valoarea banului,daca reusesti sa te menti cu ea o saptamana inseamna ca esti mai practic.

  5. 6 annitu 19/12/2011 la 11:47

    Eu de toţi banii mi-aş lua cercei :X

  6. 7 'mnealui 19/12/2011 la 21:19

    Luna asta as plati Vodafone. Cam atat platesc eu abonamentul pentru 3 numere. Sau… ma mai gandesc ca tare am multe pe lista…

  7. 9 Boogie 20/12/2011 la 20:00

    Sincer, eu nici nu as stii ce sa fac cu ei. Probabil i-as pune pe card si i-as lasa acolo, cand o sa am nevoie de ei, o sa stiu ca am de unde sa iau.

  8. 10 Pato Basil 20/12/2011 la 20:38

    traiesc 4-5 zile la camin…

  9. 11 Ciupanezul 29/12/2011 la 05:45

    Depinde de la om la om cum ai si specificat. Mie unul imi ajung vreo 2 zile MAXIM.

    Si cum e vorba aia „Doamne am castigat un MILION la pacanele!!!”

    Eu am pierdut intr-o zi 500 de euro pe Dinamo!😦

  10. 12 pinguu 30/12/2011 la 00:28

    pateeee bucegi:D si eu vreauuu:D


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


