Se merita legalizarea prostitutiei?

Un mare economist al Romaniei ajuns din greseala la Interne sugereaza ca legalizarea prostitutiei va aduce bani la bugetul de stat. – sursa realitatea tv.

Din cate am auzit eu cu urechile mele, cica Romania si Moldova ar fi printre cele mai mari exportatoare de femei. Grav, as zice eu. Saracie, saracie – dar totusi! Asa ca, hai sa le tinem aici🙂

Ma intreb cum ar arata Romania daca in fiecare cartier ar exist cate un bordel. Si cum ar primi o femeie urmatoare instiintare:

– Doamna draga din pacate nu va mai puteti primi somajul pentru ca ati refuzat sa lucrati unde v-am trimis noi.

– Dar domne, m-ati trimis la un bordel!

– E, si? Daca doar acolo angajeaza.

 

11 Responses to “Se merita legalizarea prostitutiei?”


  1. 1 Bucur 22/11/2011 la 19:37

    mia placut bancul si articolul.O sa ajungem sa legalizam pacat ca si asa facem pacate zilnic macar sa le facem publce nu…rau am ajuns.

  2. 2 Pato Basil 23/11/2011 la 16:27

    cred ca as da foc la centrul de somaj, daca te gandesti ca in situatia aia poate fi o persoana draga…

  3. 3 Derscanu 23/11/2011 la 21:47

    @ Bucur
    @ Pato Basil
    Dupa cum merg lucrurile in lumea -UE, nu ar fi imposibil un asa scenariu.

  4. 6 Nice 23/11/2011 la 22:30

    Bancul e terifiant.😦 Mai degraba apocalipsa decat asta.😦

  5. 8 D-Petre 24/11/2011 la 14:37

    Nu va faceti probleme … inainte de legalizarea prostitutiei UE ne va sfatui sa legalizam casatoriile intre persoane de acelas sex.

  6. 10 Boogie 26/11/2011 la 10:09

    Multe se spun, putinse fac, deci fiti siguri ca nu o sa se legalizeze protitutia nici daca s-ar putea. :))


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


