Adsense poate scoate Romania din criza

Romania are potential.

wordpress.com vs Adsense

Adsense scoata Romania din criza

Orice am face suntem in criza pana peste cap. Nu doar financiara dar si de identitate, si de mentalitate si de orientare si de speranta si de orice..

Daca in cazul multor crize nu prea putem face ceva rapid, pentru criza financiara am o solutie de zile mari. Adsense.

– din ciclul romanii scot tara din criza

Fiecare blogger roman sa isi traduca blogul in limbile de circulatie internationala: engleza, franceza, spaniola, chineza. Apoi, cat mai multe linkuri intre blogurile „asociate”, atat de multe linkuri incat Google sa se intrebe daca sa le scoata din indexare pentru spam sau nu.

Pe toate aste bloguri geniale – facute pe blogspot, desigur – se va monta Adsense. Si atunci sa vezi lunar sute de mii de euroi intrati de la strainezi in tara, la bloggerii romani. Si acei bloggeri ce sa faca cu banii? Ii vor cheltui pe aici, pe langa casa. Astfel, Romania va iesi din criza, caci deh: TVA-ul este 24%.

16 Responses to “Adsense poate scoate Romania din criza”


  1. 1 Bogzilla 21/11/2011 la 03:48

    :)) la cati bani da adsense per click.. mai bine ne lasam de joaca si ne apucam de plantat cartofi🙂

  2. 3 D-Petre 21/11/2011 la 11:32

    Ii plantam pe google🙂

  3. 5 Pato Basil 21/11/2011 la 18:51

    chiar merge? a testat cineva… eu vreau sa renunt la adsense imediat ce-mi scot banutii, daca o sa ajung la stadiul ala!

    • 6 Derscanu 21/11/2011 la 21:39

      Dupa cum vezi eu nu am Adsense pe acest blog🙂 dar am pe altele. Si se castiga ceva, ceva, ceva … maruntis. Acum depinde de articole, nisa, trafic, limba, noroc, sansa, …

  4. 7 Bucur 21/11/2011 la 20:13

    e si asta o idee,dar sa vedem daca si merge :))

  5. 9 Nice 21/11/2011 la 22:14

    Eu prefer sa raman saraca decat sa-mi pun reclame pe blog.😛😀

  6. 13 Adrian 28/11/2011 la 20:40

    De castigat, se castiga din Adsense insa prea putin in majoritatea cazurilor pentru continutul in limba romana. Oricum mi-a placut abordarea pe care ai avut-o :))

  7. 14 ak4d3a 30/11/2011 la 13:39

    Sunt multi bloggeri care incearca din rasputeri sa convinga adsense ca amaratul lor de blog(no ofense) merita sa faca niste bani.Am avut si eu acesata problema.Degeaba m-am dat peste cap de 3 ori pe zi,degeaba mi-am stors si ultimul neuron in cautare de inspiratie pentru postari.Nu vroia si pace!Am intrebat in stanga si in dreapta.Toti ridicau din umeri a neputinta.
    Dupa 2-3 pahare de chivas, ma gandeam la o conspiratie google impotriva mea.
    Pana la urma tot google m-a ajuat.Am gasit mai multe metode,am testat cateva,si majoritatea merg:

    • 15 Derscanu 03/12/2011 la 00:56

      Depinde ce faci pe blog. Un blog generalist, ca acesta al meu, nu are ce face cu Adsense. Dar daca un blogger scrie bine, si o face pe o nisa, sa zicem despre roti de iarna, despre termopane, despre sisteme de operare, laptopuri, tablete, tigla, lindap, BCA, fier forjat, zugraveala, pictura, mobila, haine, sport, meteo, horoscop, caterinca, si inca milioane de astfel de nise: da. Poate castiga bani din Adsense. Cu o conditie, sa scrie bine, sa fie citit la greu, etc si bla-bla-bla.


  1. 1 Apa, Pato si blogosfera Trackback pe 21/11/2011 la 18:43

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


