Alte alea

Am schimbat tema si continutul blogrollului.

Am descoperit ca linkurile puse intr-o pagina anume si nu in blogroll nu au aceiasi valoare pentru SEO si nici pentru ZeList. Asadar am mutat unele linkuri din pagina de linkuri si le-am pus in blogroll insa nu pe toate caci pe unele bloguri linkul meu nu era, ceva de genul: a fost si s-a dus.

In rest toate bune si frumoase, timp si sanatate sa fie, ca le-o face noi pe toate.

13 Responses to “Alte alea”


  1. 1 Nice 09/11/2011 la 21:50

    Foarte frumoasa noua tema.🙂

  2. 5 D-Petre 10/11/2011 la 10:52

    Draguta tema asta … pare mai aerisita.
    Sa sti ca sunt teme premium si cu 25 – 30 40 $ nu doar cu 100

    • 6 Derscanu 10/11/2011 la 22:05

      Sunt multe teme frumoase doar ca eu am prostul obicei ca la maximum 2 luni sa le schimb, caci vreau un alt peisaj, motiv pentru care nu merita sa dau bani.

  3. 7 Mihai Motrescu 10/11/2011 la 11:49

    ;)…este o unealta numita crome seo site tools care din doua click-uri o adaugi la google chrome si dupa aia poti afla multe chestii cu ea. iti apare o lupa mica in bara de sus si cand faci click pe ea iti da tot felul de informatii seo despre pagina pe care te afli, la sugestii ei zic acolo ca e indicat sa 100, maxim 150 de link-uri pe pagina, eu ma mentin la limita de 145, tu vad ca ai vre-o 203 pe pagina principala , intra la link-uri si categoriile si toate cele

    aici e unealta https://chrome.google.com/webstore/detail/diahigjngdnkdgajdbpjdeomopbpkjjc

    si mai e una interesanta aici https://chrome.google.com/webstore/detail/oangcciaeihlfmhppegpdceadpfaoclj

  4. 9 Costy 10/11/2011 la 14:05

    Din punctul de vedere al optimizarii pentru motoarele de cautare orice link dofollow conteaza, indiferent daca este pe pagina index sau pe o pagina secundara, atata timp cat pagina respectiva are PR.

    Zelist contorizeaza doar link-urile dofollow de pe index.

    Vezi ca ai PR 3 iar PRchecker-ul din sidebar iti arata PR 2.

    Exista si theme premium free.

  5. 12 Bucur 10/11/2011 la 21:17

    vezi ca la mine in blogrol ai adresa de pe blogciting bago pe asta http://bucurion.info/


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,936 hits

Urmărește-mă pe Twitter


