Mesaj pentru Presedinte

La multi ani Traian Basescu!
Astazi, cu ocazia implinirii venerabilei varste de 60 de ani, nu stiu ce poate fi venerabil la 60 de ani, caci eu in locul domniei tale as fi preferat sa am 21, va urez multa sanatate, diplomatie, si o idee sclipitoare pentru a scoate Romania din rahat.

Nu contest faptul ca oricine ar fi fost presedinte ar fi gestionat criza la fel de prost, poate mai prost decat ati facut-o dv.. Dar, atat timp cat sedeti pe un scaun, si nu orice scaun, pe tron , tronul tarii Romanesti, aveti o responsabilitate si fata de prostii ce v-au votat, nu doar pentru cei ce v-au sponsorizat gros in campania electorala.

 Va urez sanatate multe, caci macar dv. sa aveti, jumatate din populatie nu prea o duc bine, iar de spitale nu vor sa auda, caci acolo de cand ne stim ni se cere spaga fara pic de rusine.
 Va urez diplomatie, caci opozitia joaca cartea populismului ieftin. Romania se imparte in 2 categorii de oameni: destepti si prosti. Numai ca prostii sunt tare multi.
Va urez, o urare din disperarea poporului: sa aveti o idee sclipitoare. Nu dv., caci nu aveti atata inteligenta, ci unuia din consilieri, sa facem ceva sa mai si producem ca tara, caci destul am produs curve si hoti, exportandu-i in toata Europa.

11 Responses to “Mesaj pentru Presedinte”


  1. 1 MadMike 04/11/2011 la 19:20

    Nu e bine sa-i doresti raul nici macar unui dusman, de aceea ii urez si eu lui Traian, MULTA SANATATE insa cel mai bine ar fi tot o demisie… Intr-adevar, a avut o minte sclipitoare de a prostit atatea milioane de „votanti” pentru a fura de la fiecare in parte insa multi nu au observat…

    • 2 Derscanu 04/11/2011 la 19:27

      De 20 de ani suntem furati non-stop, de ce am fi observat acum? Si de ce s-ar stopa asta dupa plecarea lui Basescu?

      • 3 MadMike 04/11/2011 la 19:44

        Nu am spus dupa ce va plecat Basescu. Principalul lucru pe care ar trebui sa il schimbam este MENTALITATEA nu presedintele.
        – Cand vom gandi si noi ca nu e ok sa arunci o hartie pe jos? Ce gandeste romanul, daca ala arunca, eu de ce sa nu o fac?!
        – Daca ala fura, eu de ce sa nu fur? Daca ala da spaga, eu de ce sa nu dau?
        Si tot asa… Deci, mentalitatea trebuie schimbata!

        • 4 Derscanu 04/11/2011 la 19:51

          Greu, greu, greu.
          In Romania aceasta mentalitate este extrem de dificil sa se schimbe, mai ales datorita faptului ca este aproape promovata. Nu avem valori promovate. Nu avem legi contra celor ce distrug, ce taie paduri, ce arunca gunoaiele aiurea, ce fac evaziune, ce cer si ofera spaga, ce…., sau daca avem legi nu sunt aplicate.
          Adevarat ca: daca vreu sa schimb lumea trebuie sa incep cu mine. Insa: cu o floare nu se face primavara.

  2. 5 D-Petre 05/11/2011 la 10:00

    Daca as fo fost invitat sa ciocnesc o cupa de sampanie cu el, ii uram si eu La Multi Ani!
    Asa ca eu ii doresc „sa traiasca bine!” …
    – la fel de bine ca sutele de mi de firme care au fost inchise dincauza impozitului forfetar – impozit pe pierdere pus in anul cel mai greu al crizei.
    – la fel de bine ca cei care asteapta un tratament la portile spitalelor inchise.
    – la fel de bine precum copiii care tremura in scoli fara incalzire
    … … …

  3. 6 IOANA 24/11/2011 la 21:39

    LA MULTI ANI D-LE PRESEDINTE SI MULTA, MULTA SANATATE DUMNEAVOSTRA SI FAMILIEI.
    VA RUGAM D-LE PRESEDINTE,din suflet ca parinti ai caror copii au gresit si pentru nenorocitele de ETNOBOTANICE primesc ani grei de puscarie,sa reduceti pedepsele,
    pentru ca cele de acum sunt ff mari de la 10-20 anI.nu ajuta nici STATUL,stand multi ani
    in puscarii nici pe noi ca si parinti .costul cu intretinerea lor este ff mare,convorbirile telefonice lunar ne costa 600 de lei ,1200 de minute. pentru cei ce sunt la prima abatere
    va rugam sa gasiti o modalitate si sa le dati posibilitatea sa-si continuie viata in libertate.
    sunt copii buni inteligenti ,olimpici,au gresit au stat un an puscaria din ROMANIA este mai
    mult decat suficient.VA RUGAM CA OM, CA SI PARINTE SA NE INTELEGETI SI SA NE AJUTATI COPII PROMULGAND LEGEA CU PEDEPSELE MAI MICI PENTRU ETNOBOTANICE.PRESA A FACUT UN TAMTAM FF MARE SI ATARNA GREU CAZUL IN FATA JUDECATORILOR SI DAU PEDEPSE FF MARI.
    VA MULTUMIM DIN SUFLET SI VA RUGAM SA NE AJUTATI.

    • 7 Derscanu 24/11/2011 la 23:25

      Desi offtopic am aprobat acest coment pentru ca mi s-a parut interesant.
      Nu stiam ca si consumatorii sunt pedepsiti. Logica mea imi spune ca doar cei comercializeaza trebuie sa raspunda in fata legii, poate ma insel.

      • 8 ioana 26/11/2011 la 17:59

        actuala LEGE privind drogurile prevede pedeapsa de la 10 la 2o de ani. Din momentul in care
        aceste droguri au fost interzise prin promulgarea a doua ordonate in anul 2010,in febr.si iunie
        modalitatea de distrugere a acestora nu a fost bine stabilita ,trebuiau analizate ff bine.Si cum la noi nimic nu este bine facut sufera tinerii care nu si-au luat masurile necesare.daca sunt gasite pe stoc chiar daca sunt mucegaite tot platesti cu ani buni de inchisoare.

  4. 9 ioana 26/11/2011 la 18:07

    si inca un amanunt au fost lasati 2-3, ani,SA FUNCTIONEZE fara a fi un pericol si deodata toat lumea i-si face campanie politica pe seama acestor ETNOBOTANICE. in urma
    cu 2-3 ani ,nu ierau un pericol. UN LUCRU ESTE SIGUR AU TRAIT BINE TOTI PE SEAMA
    VANZATORILOR DE ETNOBOTANICE.

    • 10 Derscanu 26/11/2011 la 20:12

      Etnobotanicele, ca orice alt drog trebuies interzise. Acest aspect nu poate fi negociat.
      In ce priveste pedepsirea consumatorilor ma indoiesc de faptul ca legea este buna, nu am verificat – din lipsa de timp. Si chiar daca legea ar pedepsi si consumatorii, cati copii de bani gata, fii si fiice de demnitari si mari milionari nu consuma? Oare se aplica si pentru ei? – intreb si eu asa.
      Oricum, nu mi se pare normal ca si consumatorii sa fie pedepsiti, asta e cert. Este ca si cand eu cumpar ceva din targ, de unde sa stiu eu ca acel produs este furat? Poate ca omul il vinde pentru ca are nevoie urgenta de bani. Nu vad de ce legea m-ar pedepsi si pe mine.
      Insa, nu eu decid legile, nici forma, nici aplicarea lor; eu sunt un simplu blogger, o voce minuscula in online.


  1. 1 Blogul lui Bucur » La multi domnule presedinte Trackback pe 05/11/2011 la 10:30

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


