Descoperirea de salariu

Pana in Iulie primeam salariul la BancProst, apoi m-am mutat la Raiffraeisen Bank. Insa nu am mutat si descoperirea de salariu de la prima banca la a doua, crezand in mintea mea ingusta ca voi merge in continuare asa, platind lunar dobanda. Numai ca, surpriza! Banca veche s-a autosesizat si acum isi vrea banii inapoi.

Cum insa afara nu ploua nici cu apa, nici cu Lei, nici cu Euroi, de unde sa le dau banii? Probabil cea mai buna solutie ar fi sa jefuiesc o banca, si de ce nu chiar BancProst-ul?🙂

Normal ca tre’ sa mai fac si haz de necaz. Vorba aia:

„nu mor caii cand vor cainii, nici cainii cand vor stapanii!”

P.S. Cine inca mai are gargauni in cap si vrea sa se indatoreze la o banca, il sfatuiesc sa o faca cu incredere!!!

 

 

5 Responses to “Descoperirea de salariu”


  1. 1 D-Petre 02/11/2011 la 13:10

    E greseala ta ca nu te-ai informat inainte … descoperirea ta era la o banca si nu mi se pare normal ca o alta sa preia datoria ta ca doar n-ai facut refinantare.

    • 2 Derscanu 02/11/2011 la 20:56

      Cei de la Raiffeisen au vrut sa imi preia datoria dar eu nu am vrut sa ma complic. DEH! asa imi trebuie!
      Zic inca odata: sa nu mai aud de banci!

  2. 3 Bucur 02/11/2011 la 19:18

    cine se mai impovareaza ca si mine sa nu faca asa ceva.

  3. 5 Toma Andreea Iulia 04/11/2011 la 10:35

    Nop, mi-au trecut gargaunii dupa ce mi-am facut rost de rata la masina si la casco.:))) Si cu descoperirea de card il am exemplu pe tata, deci nu…


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


