K1 la fotbal

In mod normal oamenii ar trebuii sa mearga la meciurile de fotbal cu familia, insa din cauza huliganismului si a nesimtirii unora este mai mai sigur sa il vezi la telvizor.

Sper ca incidentul de aseara nu se va mai repeta. Dupa ce ca fotbalul romanesc este praf …

P.S. Sanatate lui Galamaz!

10 Responses to “K1 la fotbal”


  1. 1 danutz 31/10/2011 la 10:42

    Nu sunt un obisnuit al stadioanelor, ba chiar pot spune ca in ultimii ani „m-am ferit” sa imi doresc a fi prezent pe vreun stadion de fotbal. Asta cu toate ca la un meci frumos, cu galerii entuziaste si atmosfera de sarbatoare as participa si eu. Exista un anumit fior pe care ti-l dau tribunele…civilizate. Cum nu se poate, mai bine ma lipsesc.
    Despre luptele de aseara am auzit doar la stiri…De groaza…Din ce in ce mai multi sportivi agresati…Chiar mortal…Si atunci, cum sa nu te intrebi – Doamne, incotro ne indreptam?!?

    • 2 Derscanu 31/10/2011 la 18:49

      Am avzut in Germania, prin liga a 3-a, o echipa de fotbal ce nu exceleaza prin fotbal, dar are o galerie de super: non-violenta, dar superba, canta non-stop. O atmosfera de vis.

  2. 3 Perfu 31/10/2011 la 12:26

    Hehe vina pentru acel incident petrecut aseara o poarta firma de paza care ar fii trebuit sa asigure paza la acel eveniment .. numai ca paznicii se uitau la meci , cand ei ar fii trebuit sa fie atenti pe tribune !

    • 4 Derscanu 31/10/2011 la 18:51

      Nu zic, si eu au o parte mare de vina, totusi asa ceva nu ar trebui sa existe. Pana la urma, cu toata paza, daca unii vor sa atace o vor face.
      Fenomenul in sine prinde contur, placerea unora de a lovi, violenta in sine. Pe stadioane multi merg doar pentru scandal, nefiind neaparat iubitori de fotbal.

  3. 5 Mihai Motrescu 31/10/2011 la 18:14

    Pacat, am ramas si eu dezamagit, sper sa nu se intample din astea la meciul U Cluj CFR Cluj care va fi cred peste 2 saptamani…

  4. 7 Nice 31/10/2011 la 21:35

    Suntem departe de lumea civilizata…si, din pacate, nu facem pasi in directia corecta.😦
    Am ramas marcata de incident si am hotarat sa scriu despre el cateva cuvinte(dupa cum bine stii).

    • 8 Derscanu 31/10/2011 la 21:37

      Nu stiu cum vom scapa vreodata de violenta de pe stadioane, poate sa se joace cativa ani buni cu portile inchise (pe toate stadioanele).

      • 9 Nice 31/10/2011 la 21:40

        Si eu m-am gandit la solutia asta, iti amintesti ca acum cativa ani jucam des cu portile inchise? Mai ales echipele bucurestene…
        Oricum, fotbalul e pentru suporteri!

        • 10 Derscanu 31/10/2011 la 21:43

          Da, este pentru suporteri, doar ca si pentru fani, si pentru iubitorii de fotbal. Oricum nu avem un fotbal de calitate, spectacol, macar sa il vedem in liniste, iar de nu se poate asa, atunci sa il vedem la TV.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


