Dupa blogurile gri 4

Fotbalul si blogosfera: amandoua duc dorul bunui simt si al educatiei,

Violenta din fotbal,

Dulciurile ne fac mai buni?,

Dieta, dieta,

Un motan tare simpatic,

Ne facem singuri dreptate?

Carcelul la picior,

Nu divulgati datele de securitate,

despre sigur.info,

doar corpuri,

ganduri viciate,

ganduri bune, a mai trecut un an…

Cam atat pentru azi, dupa cum am mai spus, am sunt presat de timp, asa voi fi si saptamana asta, sper ca de saptamana viitore sa fiu mai limpede.

10 Responses to “Dupa blogurile gri 4”


  1. 1 Nice 31/10/2011 la 21:38

    Hm, interesanta selectie, am (re)gasit un clip mai vechi care mi-a produs o mare bucurie(eu fiind o fana infocata a lui Andre Rieu.🙂

  2. 3 danutz 31/10/2011 la 21:50

    Ocupat, ocupat…dar tot iti faci timp de ganduri bune!😉
    Multumim!

    • 4 Derscanu 31/10/2011 la 22:20

      Sunt ocupat, dar inca sunt blogger. Adevarat ca am mai avut pauze cu blogul, si daca nu rezolv saptamana asta ce am de facut poate iau iarasi o pauza, sper sa nu.

  3. 5 Tudor 31/10/2011 la 21:53

    La forbal nu ma pricep, dar la blogging … ma bucur cand regasesc omenie prin blogosfera

    • 6 Derscanu 31/10/2011 la 22:23

      Ma pricep la fotbal, adica am jucat ceva prin tinerete, dar acum nu mai am timp, cine stie cum la un meci al Rapidului, sau Real Madrid.
      Bloggingul insa…… I like it!

  4. 7 Bucur 01/11/2011 la 19:53

    Mucias grasis de link🙂

  5. 9 Mihai Motrescu 02/11/2011 la 13:06

    multumesc pentru link:)


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,936 hits

Urmărește-mă pe Twitter


