Scrisoare deschisa catre Simina

Darga Simina,

Iti ascult muzica pe Youtube de 2 ani de zile. Despre tine insa nu stiu mare lucru, de fapt nu stiam nimic pana acum cateva zile cand am citit un articol in wordpress.com, si anume pe site-ul crestintotal.ro, (vad insa ca au sters articolul.)

Acolo am aflat cate ceva, si anume ca faci parte din Alianta Evanghelica, sau in fine, faceai. Eu sunt  om din lume, cum se vorbeste pe acolo, dar sunt un om care dincolo de tot si toate cred cu tot sufletul in Dumnezeu. L-am descoperit in Biblie. Poate ca ai facut-o si tu candva, sau poate cine stie.

Cu toti avem micile noastre slabiciuni, tu pe ale tale, eu pe ale mele. Insa, iti spun un lucru: daca vreodata voi renunta la tigari, o voi face pentru Dumnezeu, nu pentru bani, nu pentru sanatate, nu pentru ca vreo lege va impune asta. Si spun asta pentru ca in cei 34 de ani ai vietii mele nu am cunoscut nimic mai frumos, mai grandios, mai demn de iubit si aprecita decat Dumnezeu, asa cum il vad in Biblie, si in tot ce ne inconjoara.

Spuneam la inceput ca iti ascult muzica pe youtube, si ori de cate ori ma simt stresat sau apasat de lucruri grele, muzica ta ma linisteste. Esti ca un inger ca imi canta sufletului meu, oferindu-mi calm si siguranta. Nu judec, caci Biblia ma invata sa nu fiu judecator, chiar daca pe acest blog de multe ori mi-am exprimat opinia dincolo de limitarile etice, recunosc. Sunt om, om supus greselilor. Si tu la fel. Dar cine nu este? Daca am fi sfinti nu am avea nevoie de Ispasitor, de un Mesia salvator.

Cu ani in urma am mers de capul meu, pe un drum gresit, si asta in ciuda tuturor oamenilor, ce imi spuneau ca nu este bine. Si m-a lovit rau de tot, mai grav este ca am ranit si pe altii. Si nici in ziua de azi nu pot intelege pe deplin necazurile ce le-am pricinuit altora, oameni pe care nu i-am mai vazut de atunci, dar care au ramas cu mine in amintire, o amintire neplacuta.

Toti vrem sa facem mai mult, vrem mai mult, visam la mai mult decat ar trebui. Dar oare visul acesta duce undeva? Cand esti bolnav pe moarte si toti banii din lume nu pot face nimic, cand te afunzi in mocirla si iti pierzi toti prietenii si fanii, cand o dai rau de tot bara, cand ramai singur- singurel, pe cine ai atunci? Cand strigatul disperat se inalta dincolo de norii cerului dar nimeni nu asculta, ce vei face atunci?

Lumea te vrea ca ea, biserica te vrea ca ea. Dar tu poti fi mult mai mult. Poate nu sunt eu in masura sa dau sfaturi, dar o fac totusi: „Nu lasa placerea de o clipa sa iti rapeasca destinul tau frumos!” Iar destinul tau nu este sa fii VIP, ci sa traiesti vesnic alaturi de Cel ce si-a dat viata pentru tine.

Poate ca talentul tau extraordinar tenteaza la mai mult, dar nu cred ca poate exista ceva mai mult decat Cel ce este Totul. Un pumn de arginti si cateva aplauze, cam la asta se rezuma cariera muzicala. Q7 si apartament in centru, sau poate o vila cu piscina, doar ca te vei bucara de ele cativa ani, atat. Cat reprezinta ceva ani comparat cu vesnicia?

Si stelele pot cadea. Asa este, cine a zis vorba asta a stiut ce spune. Doctori ce au ajuns sa manance din gunoaie, medici ce isi cresesc painea, cantareti evacuati din casa, etc. Dar dincolo de lumea laica, in cea spirituala –  cati din cei ce astazi sunt stalpi in teologie vor fi in Imaparatia lui Dumnezeu? Prea putini, din pacate. Si atunci? Sa mai vorbin de credinciosii second-hand? Insa nu suntem noi judecatori, noi doar observam, si nici asta nu o facem prea bine.

Fiecare sa se uite la el. Tu nu esti un cobai, un subiect de studiu, ci o persoana. O persoana pentru care Hristos a murit. Ce vei decide, este alegerea ta. Mi-ar placea insa ca intr-o zi,  in lumea de dincolo, sa am onoarea sa te cunosc.

Iti doresc multa sanatate si intelepciune!

,un admirator al muzicii tale.

2 Responses to “Scrisoare deschisa catre Simina”


  1. 1 Mihai Motrescu 31/10/2011 la 18:11

    Subscriu si eu la scrisoarea ta, o ascult demult pe Simina:)


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


