Avem nevoie de femei!

Ascultam la Realitatea Tv. cum ca inca din 1990 lipseau 100 milioane de femei pe mapamond. Conform spuselor lor, acum lipsesc 160 milioane de femei. Adica se nasc mai multi barbati decat femei.

Si cum altfel cand auzi mereu: „Eu vreau baietel!” Foarte rar am auzit pe cineva dorind fetita. Si cum spuneam mai demult, in viitor vor fi prea multi barbati ducand spre abis bulangeala.

Acum exista posibilitatea, pe care nu vrem sa o acceptam, aceia a unui nou razboi mondial, caz in care ar dimunua oarecum numarul barbatilor. Totusi, varianta cea mai buna ar fi sa se inceapa nasterea de fetite, sau macar sa auzim: „Eu vreu fetita!”

Asa ca, hai la treaba: renuntati la carne cu doua luni inainte de a concepe un copil, si apoi sa vedem, salvam sau nu lumea?

Apropo: cum ar fi o lume fara barbati? Caci fara femei stim deja, au grija dobitocii de la Hollywood.

4 Responses to “Avem nevoie de femei!”


  1. 1 Toma Andreea Iulia 31/10/2011 la 10:38

    O lume fara barbati? Cea mai dezvoltata industrie ar fi cea a jucariilor erotice. :)))))

  2. 3 Boogie 05/11/2011 la 12:34

    Dar ce e atat cu alegerea asta, eu vreau fetita, eu vreau baiat. Pana la urma nu este o bucurie sa ai copil, indiferent daca este fata sau baiat ?
    Iar probabil o lume fara barbati ar fi mult mai seaca, avem noi ceva special in noi. :))


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


