Sa dam ceasul (timpul) inapoi!

In asta noapte (29 si 30 octombrie 2011) dam ora inapoi.

Cum ar fi daca am putea da timpul inapoi, nu ora(ceasul)? Si nu doar cu o ora, ci cu o zi, sau o saptamana, sau mai mult. Probabil ca cei ce ar reusi asta ar face lucruri extraordinare: ar castiga la loto, ar sabota pe nu stiu cine, ar lua examenele, inclusiv BAC-ul, etc. Sau poate ar face lucruri minore: ar sti cum sa ajute pe cineva. Da, este un lucru minor sa ajuti pe altul cand iti poti rezolva viitorul tau. Cine este altul fata de mine, EU?

In istorie milioane de oameni au visat sa poata schimba trecutul, sa se intoarca un pic in timp. Unii au vrut sa il opreasca pe Hitler, altii sa opreasca masacrul de la Hiroshima, altii sa il salveze pe Hristos de la moartea pe cruce, altii sa…., dar cei mai multi au vrut sa se imbogateasca, atat.

Ce as face eu daca as putea da timpul inapoi? Habar nu am, stiu doar ca de multe ori am dorit acest lucru. Insa daca m-as intoarce in trecut cu siguranta ca viata mea ar fi alta, si chiar daca ar fi mai buna tot nu imi pot inchipui cum ar fi viata mea fara Erik si Dany. Asa ca, ma multumesc cu viata de acum, si inchid poarta spre calatoria in timp.

12 Responses to “Sa dam ceasul (timpul) inapoi!”


  1. 1 annitu 29/10/2011 la 13:30

    Doar în unele situaţii ar fi ok să dăm timpul înapoi..

  2. 3 Bucur 29/10/2011 la 19:11

    as vrea sa dau timpul inapoi macar 24 de ore…

  3. 7 D-Petre 30/10/2011 la 12:11

    Cand eram mai tinerel doream sa dau timpul inainte ca sa cresc mare … acum l-as da inapoi … altfel spus am ramas un nehotarat🙂

  4. 9 alex_alex... 29/04/2012 la 19:44

    eu am pierdut cel mai bun prieten….mi-am pierdut bunicul….as vra sa dau timpul inapoi…..ca poate as putea regla ceva….poate ca viata mea s-ar schimba daca cel mai bun prieten al meu si bunicul meu ar trai si in ziua de astazi


  1. 1 Blog si apa sau apa si blog Trackback pe 29/10/2011 la 13:02
  2. 2 parerea lu' danutz - A mai trecut un an… Trackback pe 30/10/2011 la 08:14

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


