Dumitru, CNP-ul si Audi

Din ciclul: Tara arde si baba isi face freza, astazi 3 lucruri super-mega-giga-neinteresante.

1. Dumitru sau Mitica.

Mare sarbatoare mare, cine are ca nume Dumitru sau derivate ale acestuia au avut doua, de fapt 3 variante:

  1. Sa mearga la Biserica la slujba,
  2. Sa o puna de o paranghelie,
  3. Sa ignore si sa isi petreaca ziua ca oricare alta zi.

Eu urez la multi ani tuturor BLOGGERILOR al caror nume este Dumitru sau un derivat, si tuturor ne-bloggerilor! Si un sfat:

– Mai usor cu boasca! (Ce este boasca? – pai boasca este numele folosit pentru a defini bauturile alcoolice).

2. CNP-ul. Uite CNP-ul, nu e CNP-ul!

Cam asa stau lucrurile in Romania. Nu vreau sa imi bat capul degeaba, cred ca un mare boicot national al Recesamantului ar fi fost mai mult decat binevenit, dar cum unii considera ca sunt alarmist, ii las sa vada cu ochii lor cu se va strange lantul, cum usor, usor ne vom pierde libertatile, si poate atunci, in ultimul ceas, se vor trezi si ei. Poate.

3. Audi. Si nu oricare, ci un A7.

In dimineata acestei zile, pe DN1, mergeam si noi ca tot omul cu 100/h, si din spate venea un monstru cu ochii sclipind mai ceva decat soarele. A ajuns in dreptul nostru, a ramas paralel nu cu noi pret de cateva clipe, pentru ca apoi sa isi ia zborul spre destinatia lui. Normal ca nu zbura incet, probail 140/h. (Km-desigur).

Am intrat pe audi.ro pentru a afla si eu ca omul, ca omul iubitor de Audi, ce si cum. Normal ca am fost impresionat de una, de alta, dar mai ales de pret: peste 50.000Euro, adica cat un apartament cu 2 camere in Bucuresti zona Colentina.

Final.

Dincolo de toate, astazi este o zi foarte importanta, Daniel a implinit 4 ani. Si desi nu citeste el blogul tatalui, eu ii urez la multi ani!

21 Responses to “Dumitru, CNP-ul si Audi”


  1. 1 Rudolph Aspirant 26/10/2011 la 20:17

    La multi ani pt. Daniel !
    Dar, totusi, ma gandesc, tu ai copil si te tii de bloguri ? Eu sper sa-mi treaca faza asta cand voi fi pregatit sa ma insor. De altfel cred ca nu pot sa ma-nsor pana nu-mi trece faza asta, deoarece nu cred ca as fi indeajuns de matur pt. asa ceva. (Nu se pune daca esti blogger profesionist ca Ariana Huffington, de exemplu.)

    • 2 Derscanu 26/10/2011 la 20:32

      Nu stiu cine e Ariana Huffington si nici nu pot spune ca sunt profesionist, ca blogger. Pot spune ca blogul este pentru mine o mare pasinune: ideile mele, si opiniile, imprastiate in online. Acesta este jurnalul meu, online, dreptul meu la libera exprimare. Si, da! Se merita sa pierd cateva ore pe zi pentru acest drept.

      • 3 Rudolph Aspirant 27/10/2011 la 18:29

        Desigur, daca folosesti blogul pentru a-ti exprima o opinie in public, da, asa ceva e etic. Eu ma gandeam, ca de obicei narcisist, mai mult la mine, ca eu mi-am facut blog asa ca sa ma joc si sa ma relaxez, deci pt. mine reprezinta ceva cu totul imatur, plus, remarc acum, si addictiv, (si numai si de addictia asta in plus nu aveam nevoie)…deci intr-un fel ma gandeam ca mie imi perpetueaza patologia si imaturitatea, desi are si functie de de-stress anti-anxietate, prin faptul ca imi ingadui acest ritual compulsiv de a scrie pe blog cand am chef. De aia ziceam ca sper sa trec de faza asta, desi, realist vorbind, ca orice addict cu tendinte compulsive, nu prea pot decat sa inlocuiesc o addictie cu alta, si tot ce pot sa sper e ca aia cu care o sa inlocuiesc in viitor scrisul pe blog sa nu fie cumva mai scumpa sau mai periculoasa…orice as face vad ca de mers la un program de tip AA/NA (Alcoolicii Anonimi/Narcomanii Anonimi) nu pot sa scap ! Ba poate ca, si ipohondru fiind, ar fi cazul sa incerc si o posibila combinatie de Naltrexona si Fluvoxamina…uite ca la asta nu m-am gandit si e poate chiar o idee buna, desi trebuie sa studiez posibilele interactii si efecte adverse in cazul acestei combinatii la care nu m-am gandit pana acum…mersi pt. ocazia de a-mi gasi ceva potential util de studiat pentru bunastarea mea personala ! Vezi…si blogul tau poate functiona ca blog educativ-informativ pentru cel putin un om pe lumea asta, (eu), desi nu ti-ai propus sa ai un blog de opinie jurnalistica asa cum e asta: http://www.huffingtonpost.com/

        • 4 Rudolph Aspirant 27/10/2011 la 18:50

          P.S. Ideea asta pe care mi-ai dat-o cu Naltrexona plus Fluvoxamina merita incercata, macar din curiozitate, pe cocainomani. Vad ca nu au incercat-o prea multi pana acum, decat pentru cartofori (gamblerii compulsivi). Daca merge la cocainomani, (desi, realist, nu prea cred), sa stii ca am descoperit amandoi chiar aici si posibilul antidot al indragostirilor multiple si este posibil, macar teoretic, sa scadem si rata infidelitatilor conjugale din lume, si sa capatam, daca nu chiar Premiul Nobel, macar recunostinta eterna a Vaticanului ! (Bani nu o sa castigam deoarece am dat drumul la idee la liber pe un blog pe net, si se stie deja ca nu se pot castiga bani din bloguri pe net, asa ca putem sa ii lasam, in mod cate se poate de altruist, pe altii sa incerce sa castige de pe urma noastra.)

          • 5 Rudolph Aspirant 27/10/2011 la 18:54

            P.P.S. Just in case: sa nu cumva sa incerce cineva nici macar in joaca sa ia cumva vreo doctorie fara recomandare oficiala de la un om autorizat sa prescrie asa ceva. Am scris asta doar in joaca, ca ma gandeam eu la casatorii si la fidelitate vs. loialitate in ultima vreme.

            • 6 Derscanu 27/10/2011 la 19:06

              Nu stiu daca Fluvoxamina sau orice alt remediu doftoricesc ajuta in depresii sau atacuri de panica sau in fine, daca este un bun remediu antistres. Nu am auzit pana acum de acest medicament si am cautat pe net. Pe http://www.sfatulmedicului.ro/medicamente/fluvoxamine-comprimate-filmate_15866 am gasit ceva, dar vag, as zice eu.
              Chiar cunosc pe cineva care sufera de atacuri de panica combinate cu o timiditate sporita, insa personal nu i-as recomanda medicamente ci un psiholog.

              • 7 Rudolph Aspirant 28/10/2011 la 08:13

                Din cate stiu eu Fluvoxamina se foloseste mai mult in tulburarile de anxietate de tip obsesiv-compulsiv, de aia imi venise ideea de a o asocia cu naltrexona care e, uneori, utila anumitor tipuri de addicti. Despre atacurile de panica nu stiu prea multe deoarece eu nu am avut decat o singura data in viata mea unul, pe la 13 ani, in aceeasi zi a debutului oficial al puberatii mele, cand, in acelasi timp, am avut totodata si experienta „chemarii” mele ca sa devin functionar de meserie.

  2. 9 danutz 26/10/2011 la 20:50

    1. La multi ani Dumitru&Derivati(e)!🙂
    2. Nu mai zic nimic!😀
    3. Multi ani traiascaaaa, multi ani traiascaaaa, Laaaaaa muuuulti ani!!!

    • 10 danutz 26/10/2011 la 21:02

      Na, ca m-am grabit si am „cantat” prea devreme…Trebuia doar la „final”.
      Pentru punctul 3 aveam altceva:
      acum vreo 10-12 ani am patit si eu asa ceva, aflandu-ma pe E60, undeva spre Cluj-Napoca, la „ghidonul” unei Dacii 1300 ( sa fi avut si eu vreo 90 la ora). Asa cum zici, am observat in retrovizoare ca se apropie ceva mic si negru care in foarte scurt timp s-a dovedit a fi un Buik (ioi!). A stat magarul (sic!) vreo doua-trei secunde in dreptul meu, atat cat sa-l observ cu cata „gratie” tinea trabucul in mana stanga, si a zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzbughit-o ca in desenele animate! :)) De atunci a trecut ceva vreme, asa ca „avioanele” de astazi nu ma mai mira…Zbura-o-ar sa zboare unde ma gandesc eu!

      • 11 Derscanu 26/10/2011 la 21:19

        Ideea este ca trebuie sa am bani pentru o asa masina, si normal ca daca o am ma mandresc cu ea. Dar! De ce nu ii fac poze? De ce nu merg cu ea in poligon si sa o frec acolo pana ii sar cauciucurile? De ce trebuie sa pun viata altora in pericol pe un drum national?

  3. 12 Grig 27/10/2011 la 10:15

    La mulţi ani lui Daniel! Să-ţi trăiască!

  4. 14 D-Petre 27/10/2011 la 12:26

    Lasa-l pe nefericitul cu audi si bucurate de ziua asta si de fiul tau.
    La multi ani Daniel ! sa cresti mare, frumos si sanatos!

  5. 16 Toma Andreea Iulia 27/10/2011 la 13:15

    Ooooo! La multi ani micutului!:)

  6. 18 Bucur 27/10/2011 la 18:59

    si din partea mea din toata inima la multi ani.Dumnezeu sa-l binecuvinteze.

  7. 20 Florin Moroşan 28/10/2011 la 19:23

    Cu puţină întârziere îi zic şi eu La mulţi ani lui Daniel. Multă sănătate şi să vă bucuraţi din plin de el.
    Toate cele bune! Week-end frumos!


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,280 hits

Urmărește-mă pe Twitter


