ZeList, top bloguri

Nu esti in ZeList, nu existi aveam de gand sa pun ca titlu, dar m-am sucit. Am zis sa pun un titlu normal, adica asa cum am citit eu undeva ca se pune, ca sa stie omul ce va gasi in articol, altfel este posibil sa nu te citeasca din Reader. AH!, eu eram ala.

In fine, astazi vreau sa vorbesc despre ZeList. Unii il adora, altii il ignora, altii ii cauta nod in papura. Cu toate astea ZeList este singurul TOP rezonabil al bloggerilor din Romania.

Eu momentan, caci am schimbat locatia sunt ceva mai jos, dar usor, usor imi revin eu:

De aceia ii sfatuiesc pe toti bloggeri sa se inscrie in acest top, pentru a avea ei insusi o evaluare a muncii lor, fie ea si oarecum ‘relativa’. Si cum cineva s-a inscris de curand, ii trimit un mic ajutor: un link.

22 Responses to “ZeList, top bloguri”


  1. 1 Bogzilla 25/10/2011 la 19:42

    Mersi, mersi, mersi🙂
    Apreciez.

  2. 3 danutz 25/10/2011 la 19:58

    O sa recuperezi usor in ritmul in care postezi! Mai ales ca ai si ceva „urmaritori” care nu cred ca sunt dezamagiti de ceea ce gasesc pe la tine!
    La mai mare!🙂

  3. 5 MadMike 25/10/2011 la 20:54

    De fapt, topul in care trebuie sa te aflii ar fi unul imaginar, in care sa fi in competitie cu tine insuti. Doar asa te poti auto-depasi🙂

  4. 7 Nice 25/10/2011 la 21:04

    In primul rand nu toate link-urile sunt contabilizate de zelist. Asta il face un top extrem de subiectiv. Si nu doar atat, daca nu pui link-ul intr-un anumit fel nu se trimite. Sa-ti dau un exemplu, link-ul tau de zilele trecute nu a ajuns pe blogul meu. Imi scapa multe lucruri din activitatea zelistului, cert e ca nu am deloc incredere in bunele lor intentii. Cum spuneam in alte randuri este un clasament mai degraba al popularitatii decat al valorii. Sa fim seriosi, daca esti pe primul loc nu inseamna ca esti cel mai bun, ca scrii cele mai interesante articole. Ma rog, conteaza sa te placa lumea, sa te invarti prin cat mai multe locuri, sa ai o activitate constanta sau sa fii foarte cunoscut, o personalitate de exemplu.

  5. 13 Grig 25/10/2011 la 21:20

    Zelist e foarte complicat şi se doreşte prin algoritm un top al popularităţii

  6. 15 'mnealui 26/10/2011 la 14:42

    Eu am spus ca mai sus de 200, hai 150 parca n-am ce cauta.
    Ce sa zic… iti urez succes!

  7. 17 adriank 26/10/2011 la 16:24

    deci inca o dovada clara ca eu nu sunt blogger, e prima oara cand aud de Zelist :)) oricum si eu sunt de acord cu cateva comentarii de mai sus, nu cred ca vre-un top poate clasa valoarea bloggerilor, poti fi persoana publica si sa ai o gramada de vizitatori si comentarii, dar aia nu inseamna ca esti si un bun blogger.

  8. 21 Tudor 27/10/2011 la 19:54

    Zelist imi lasa un gust amar ptr ca pune prea mult accent pe activiatatea in retelele de socializare comparativ cu cea din blogosfera.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,936 hits

Urmărește-mă pe Twitter


