Vai de tara care isi uita trecutul!

Faptul ca multi regreta comunismul, multi nici macar nu au erau nascuti pe atunci, este o poveste trista. Dar, sa zicem ca saracia produce si astfel de ganduri.  Totusi, lumea noastra este guvernata de anumite legi, iar una suna cam asa:

„Cine isi uita trecutul risca sa il repete!”

Astazi in pauza priveam la tembelizor, si ce imi vad ochii? Doamne! Tara asta se duce pe copca! Si se duce rau de tot! Cum oare din 20 de milioane de oameni, nici macar unul sa fie lider adevarat? Nu stiu cum, dar stiu ca mai exista o lege:

„Ce isi face omul cu mana lui, lucru manual se numeste”

Da. Si nu ma refeream la tampenia aia spusa prin liceu. Astfel avem ocazia sa uitam istoria, sa uitam valorile, si sa ne manjim frumos, caci de spalat nu vom mai avea nici cand, nici cu ce.

Nu. Nu vreau sa ma leg de mineri, o categorie de oameni necajita. Ci de liderul lor, si liderul nostru al tuturor, daca prostimea va vota cu dosul. Caci marioneta lui Iliescu, cel ce a devastat orasul Bucuresti in numele democratiei vrea sa ne ofere locuri de munca la toti romanii. Probabil la vreun canal Dunare-Marea Neagra, sau prin cine stie ce lagar de concentrare.
OH! Da! E frumos sa visam la ziua cand nu vor mai fi someri. Tot la fel de frumos este sa visam la ziua cand nu vor mai fi hoti, criminali, idioti, blonavi, batrani (toti tineri si vigurosi), etc.

foto via

6 Responses to “Vai de tara care isi uita trecutul!”


  1. 1 Bucur 21/10/2011 la 19:45

    Tineri cred eu ca uita cel mai repede pentru ca nu au trait acele vremuri.

  2. 3 Rudolph Aspirant 21/10/2011 la 23:58

    Eu, care m-am nascut in 1980, nu regret comunismul din Romania, din motive principial etice, insa, tot din motive etice, (mai putin principiale, si mai mult bazate pe tendinta mea de a fi compulsiv), trebuie totusi sa recunosc fata de mine insumi ca din cauza lui eu personal am tras anumite avantaje:

    1. nu am devenit cocainoman, asa cum eram predispus sa devin din nastere, si

    2. prin sprijinul acordat de anumite institutii formate/reorganizate in acea vreme, eu personal am beneficiat de o educatie de un nivel calitativ deasupra mediei.

  3. 5 D-Petre 23/10/2011 la 10:13

    A aparut si alternativa la partidul minerului … partidul brunetelor.

    Triste alegeri vom avea anul viitor pentru ca nu prea avem ce vota si vom alege din nou RAUL cel mai mic … dar asta nu inseamna nicidecum progres.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


