Va mai fi ce-a fost candva?

Cateodata imi amintesc diverse chestii, uitate, trecute in arhiva mintii, si care din motive nestiute ies cateodata in fata mea, fara vreun avertisment.

Cred ca toti oamenii au avut momente fericite, sau in fine, vrednice de a fi retraite. Eu unul, nu fac exceptie. As vrea sa retraiesc, sa dau timpul inapoi si sa retraiesc la modul real, nu doar in amintirea mea. Stiu insa ca nu se poate, si atunci ma intreb: voi mai putea gusta vreodata farama de dulceata?

Poate ca nu, cel mai probabil, ca nu. Dar macar sa ling farfuria, sa retraiesc in prezent macar farama de atunci, cu schimbarile ei, cu tot. Asta pana nu este prea tarziu, cacu nu toti oamenii traiesc vesnic, de fapt nimeni nu o face, cel putin nu inca, nu acum.

Unul din avantajele de a avea un blog este si acesta, pot scrie anumite chestii ce nu le pot spune cuiva fata in fata, caci omul ar incepe bombardamentul cu intrebari: ce, cum, cine, cand, de ce? Sunt lucruri ce raman in mintea noastra, si nu ma refer la obsesii sau idiotenii, ci la trairi, la emotii, sentimente, dorinte, vise. Si ele sunt ale mele, si doar ale mele, caci ele ma reprezinta. Cine crede ca omul este o carte deschisa se inseala, orice om are ceva al lui, ceva atat de personal, de intim, incat odata descoperit de altii il va face sa se simta gol si pustiu.

7 Responses to “Va mai fi ce-a fost candva?”


  1. 1 adriank 19/10/2011 la 15:20

    englezii au o definitie pentru aceste amintiri ingropate undeva adanc – Repressed memory – nush cum s-ar traduce in romana, dar stiu exact la ce se refera. Cu totii cred ca avem asa ceva. Intradevar blogul e ca un tratament de terapie la psiholog, poti scapa de acele ganduri.

    • 2 Derscanu 19/10/2011 la 18:44

      Buna treaba asta cu terapia pe blog. Sa stii ca sunt momente cand bloggerul chiar se descarca, cu toate ca spune ce are de spun, un pic codat.

  2. 3 D-Petre 19/10/2011 la 17:35

    Niciodata nu va mai fi ce-a fost candva … intotdeauna va fi ceva nou / diferit si poate la fel de minunat sau poate chiar mai minunat.

  3. 5 Bucur 19/10/2011 la 19:19

    sunt chesti intime pe care le avem pe care doar Dumnezeu le cunoaste atat.

  4. 6 Miruna 20/10/2011 la 20:57

    Este o vorbă:„ fuse și se duse!” Ce-a fost, a fost! Chiar dacă am avea posibilitatea să retrăim anumite momente din viață cred că le-am percepe altfel, le-am simți altfel. Părerea mea! Iar referitor la bloguri, nu știu dacă este cineva care-și expune sufletul chiar pe de-a-ntregul. Am citit multe texte pe bloguri, atât de bine scrise încât mi-au dat impresia că sunt întâmplări și trăiri inventate. Imaginația n-are limite și lumea, pe câtă nevoie are de socializare, tot atâta nevoie are și de intimitate.

    • 7 Derscanu 20/10/2011 la 21:06

      Pe blog imi pot expune trairile fara a expune intimitatea, caci se poate face codat, astfel incat adevarata insemnatate a unui articol sa fie alta decat aceea ce iese in relief.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


