Sa fac un ziar online

Cred ca asa voi face. Nu acum, inca ma zbat in valurile crizei economice (nu mondiale) din buzunarul meu.

Observ insa ca pe zi ce trece presa traditionala, aia pe care din nevoie trebuie sa o mai rasfoiesc, se face de cacao rau de tot. Deontologia prefesionala este un cuvant fara pic de valoare, si cum majoritatea cititorilor iubesc subiectivismul la maximum, altfel presa ar fi taxata, poate eu voi reusi sa educ publicul, poate..

Ma gandesc ca intr-un fel sau altul, ceva trebuie facut. Nu stiu ce se invata la facultatea de jurnalistica, daca se mai invata ceva pe acolo, dar parca meseria de jurnalist a ajuns sa semene cu cea de popa, adica totul pentru bani, adevarul duca-se….!

Asa ca, pentru viitor, imi propun sa fac ceva. Nu stiu cum, sau in ce fel, dar ceva. Asta cat timp inca mai beneficiem de libertatea presei, ca dupa, nu mai conteaza.

Orice sugestie este binevenita, orice sprijin al fratiei blogosferice este binevenit de asemenea.

11 Responses to “Sa fac un ziar online”


  1. 1 Bogdan 19/10/2011 la 20:04

    e problematic… orice faci trebuie sa vanda caci altfel nu poate fi sustinut din punct de vedere financar. daca nu e de rahat cu tate, buci si panarame … nu vinde.

  2. 3 Perfu 19/10/2011 la 22:25

    Sa faci un ziar online e super greu asta in caz ca vrei tu sa fii si foto reporter.. asa daca preiei stiri nu e asa mare scofala🙂

    • 4 Derscanu 19/10/2011 la 23:01

      Unele stiri de interes general trebuie preluate, nu se poate altfel.
      Inca nu am o idee exacta despre cum va fi, dar mai este timp pana in primavara.

  3. 5 D-Petre 20/10/2011 la 08:47

    Pana iti structurezi clar ideea despre ziar online poti incepe sa publici pe blog cate un articol pe zi cu stiri si cu ce mai crezi tu ca se preteaza sa apara intr-un ziar online … si cu ocazia asta iti faci mana si urmaresti reactiile comentatorilor ca sa vezi impactul.

    • 6 Derscanu 20/10/2011 la 18:15

      Din pacate nu prea am timp acum, insa voi incerca ceva, cumva. Oricum o voi face cel mai probabil pe un alt blog, nu pe acesta. Acesta este un simplu blog de opinie si vreau sa ramana asa, chiar daca cateodata, o stire importanta va fi analizata aici.

  4. 7 Bucur 20/10/2011 la 18:20

    si blogul pe alocuri este un ziar online dar cu un singur autor :))

  5. 9 Dean 21/10/2011 la 17:09

    Am vrut şi eu să fac asta, însă am abandonat – din lipsă de timp şi nu aveam cu cine să lucrez, singur crede-mă că este foarte greu…

  6. 10 Pato Basil 21/10/2011 la 19:37

    eu zic ca este chin… cu un ziar online😦


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,936 hits

Urmărește-mă pe Twitter


