Recesamantul si amenda

Deci, dragi romani, de nu deschideti usa larg riscati sa primiti un cadou frumos: ceva intre 2000 si 5000 lei.

Asa ca, „deschide usa crestine, sa vedem ce e cu tine

Ce o vrea nenea statul sa mai afle de la noi nu stiu.

Cati bani am? ZERO!

Ce religie am? In Dumnezeu.

Unde muncesc? Unde apuc.

Cine e cocosul in casa? Gaina, desigur.

Care este CNP-ul meu? Pai, e scris in buletin.

Cu ce echipa de fotbal tin? Cu Rapid, soc!

Cine a fost primul: oul sau gaina? Prost e cine intreaba.

Cu cine votez? Cu Basescu, caci nu mai are voie.

Ce mananc? Ce ai, cumpot si gem de foame.

Cu ce ma imbrac? Cu chinezarii.

Ce masina am? RATB + Metrou.

Cate gaini am? Zero.

Cat face 2+2? 5, desigur.

Sunt idioti aia de la conducerea tarii? DA!DA!DA!DA!DA!DA!DA!DA!

 

44 Responses to “Recesamantul si amenda”


  1. 1 danutz 20/10/2011 la 05:24

    Vad ca ti-ai facut temele!!! :))

  2. 4 D-Petre 20/10/2011 la 09:13

    Din pacate, pentru noi, idiotii aia din conducerea tarii sunt o parte alesi de catre noi si o parte numiti de cei pe care i-am ales … trist dar adevarat.

  3. 6 Perfu 20/10/2011 la 09:31

    Cea mai mare porcarie treaba cu recensamantul asta si cu amnezile pe care le vor da . Eu poate sunt la munca in timpul ala sau poate nu am chef sa le raspund🙂

    • 7 Derscanu 20/10/2011 la 18:22

      Ai pus bine problema. Poate ca nu vreau sa destainui anumite lucruri despre viata mea. Eu consider ca intr-o tara libera dreptul la intimitate este garantat. Observ insa ca usor, usor, acest drept se pierde, si nu doar in Romania, ci si in UE.

  4. 8 Reclame Tv 20/10/2011 la 12:48

    Am primit si eu in posta instiintare. Frumos era daca se specifica CLAR pe ce data si la ce ora sa fiu acasa.

    • 9 Derscanu 20/10/2011 la 18:25

      Nu cred ca se putea una ca asta. Asa ar fi fost ideal. Totusi, nu stiu cati din romanii ce muncesc zilnic, unii si in weekend, (aia care o mai fac, care mai au unde), vor avea ocazia sa dea nas in nas cu personalul ultracalificat marca Recesamant.🙂

  5. 10 Mihai Motrescu 20/10/2011 la 16:38

    :)) dragut, acum te cunosc mai bine

  6. 12 Toma Andreea Iulia 20/10/2011 la 16:45

    Interesante raspunsurile:)))
    Apropo de amenda, cum ramane cu dreptul la viata privata, la libertatea noastra? Pana si in fata politiei ai dreptul sa nu declari nimic si nu te amendeaza.

  7. 16 Bucur 20/10/2011 la 18:23

    daca fac dragoste cu sotia si suna aia la usa.
    -Cine e?
    – recesamantul
    -cati sunteti?
    -2 si unul in proiect :))

  8. 20 Reclame Tv 20/10/2011 la 19:29

    Clar🙂
    Nu participa amandoi la partida de sex?
    Oricum, sa fie multumiti ca nu primeste amenda si copilul care s-ar putea naste …

  9. 21 Nice 20/10/2011 la 22:38

    Hehe, ne cam asemanam noi, si eu tot pe zero sunt, mai putin acolo la echipa de fotbal… Soc!😛
    Stii care e partea proasta, ca eu nu deschid niciodata la nimeni, oricum nu stau prea mult pe acasa.😀

  10. 23 Bogdan 21/10/2011 la 00:52

    :)) bune de tot raspunsurile tale. mai putin partea cu rapidul… dar azi sa nu vorbim de fotbal… ca sufar tare😀

  11. 25 Mihai 21/10/2011 la 14:36

    Asta nu tine de cei care ne conduc, este de sus de la oranduirea UE ordinul

  12. 27 Dean 21/10/2011 la 17:27

    Au sunat şi la mine azi, dar eram toţi plecaţi din casă, după ce am venit acasă ne-a spus un vecin că ne-au căutat.

    • 28 Derscanu 21/10/2011 la 18:26

      Sigur se vor intoarce. Din cate am inteles abia dupa mai multe tentative ei vor renunta si atunci devine o problema, caci persoana ce nu a fost acasa in tot acest timp trebuie sa mearga la primarie sau nu stiu unde.

  13. 29 MadMike 21/10/2011 la 21:10

    :)) E bine ca mai gasesti ina stfel de momente. De fapt, ce ne-am face fara umor?:D

  14. 31 Rudolph Aspirant 22/10/2011 la 22:14

    Mie chiar imi pare rau ca nu am apucat si eu recensamantul asta in Romania, deoarece mie chiar imi place sa raspund la sondaje de opinie si cercetari care vor sa ma pozitioneze si pe mine undeva in spatiu, si sa ma masoare mai in detaliu, deoarece am impresia ca ma ajuta pe mine insumi sa imi conturez mai bine anumite pozitii si parametri personali despre care inca am dubii.

  15. 34 D-Petre 23/10/2011 la 10:39

    schimbarea regulamentului in timpul jocului … organizare de tot rahatul (si nu la rahatul turcesc ma refeream)

  16. 36 Marius 26/10/2011 la 21:26

    Cand vine tanti aia ii zici ca ai fost recenzat in alta localitate.
    Ea va pleca multumita, tu ramai la fel, si nici amenda nu iei.
    Si daca la urma urmelor te va intreba cineva ceva, le zici clar si raspicat ca ai fost la munca in Spania: ‘sa manance si gura mea!”

  17. 38 anamaria 27/10/2011 la 21:06

    dar romanii plecati prin alte tari cu rezidente in tarile respective sunt obligati sa declare toate treburile alea ce se cer acolo?
    pot lua amenda dak nu sunt aksa?sau cum se procedeaza?multmesc anticipat…si sper sa primesc un raspuns…

  18. 39 Derscanu 27/10/2011 la 21:34

    Recesamantul se desfasoara pe teritoriul Romaniei. Cetatenii romani plecati la munca sau in interes personal in alta tara pe perioada recesamantului (20-31 octombrie) nu sunt scutiti. Familia lor sau rudele trebuie sa ofere toate datele lor inclusiv CNP-ul, altfel vor fi amendati.

  19. 40 Anonymus 30/10/2011 la 23:44

    Si la mine a venit astazi recensamantul ,Eu locuiesc in casa parintilor , parinti mei au fost recenzati , eu nu am iesit pt a fi recenzat , desigur ca acum ma astept la replesali din partea acestui stat mafiot . Deoarece nu pot lupta singur doresc sa ma alatur unui grup pt a putea angaja avocati sau a face tot ce e necesar pt a scapa de aceasta napasta . Puterea sta in numar , cu cit suntem mai multi cu atit suntem mai puternici in fata lor . . .

    • 41 Derscanu 31/10/2011 la 18:57

      Dupa cum ai observat numarul celor multi este defapt mic. Sansa in ce ti-ai propus tu are sanse mici de reusita.
      Eu nu am avut intentia de a declansa o miscare de protest, ci doar am exprimat o opinie, a mea. Nu sunt de acord cu grevele si mitingurile, decat in cazuri exceptionale.
      Ce decizie vei lua: va fi a ta, si va trebuie sa o sustii personal.

  20. 42 Anonymus 08/11/2011 la 09:45

    ( Constitutia Romaniei ) Articolul 16 Egalitatea in drepturi
    (1) Cetatenii sunt egali in fata legii si a autoritatilor publice, fara privilegii si fara discriminari.
    (2) Nimeni nu este mai presus de lege. ( Daca e asa atnci de ce politisti , pompieri jandarmi si sri-sti nu sunt obligati sa isi declare CNP ? recenzori au venit acasa la cetateanul x-ulescu si l-am gasit pe politist in afara programului sau in wekend deci nu in timpul exercitari functiei , deci au venit la un cetatean de rand) Articolul 28 Secretul corespondentei
    Secretul scrisorilor, al telegramelor, al altor trimiteri postale, al convorbirilor telefonice si al celorlalte mijloace legale de comunicare este inviolabil.
    Libertatea constiintei . ( daca constitutia zice asta , atunci de ce toate convorbirile telefonice ai cetatenilor acestei tari sunt inregistrate si sunt stocate pt 6 luni de zile ?) Articolul 40 Dreptul de asociere
    (1) Cetatenii se pot asocia liber in partide politice, in sindicate, in patronate si in alte forme de asociere. Articolul 52 Dreptul persoanei vatamate de o autoritate publica
    (1) Persoana vatamata intr-un drept al sau ori intr-un interes legitim, de o autoritate publica, printr-un act administrativ sau prin nesolutionarea in termenul legal a unei cereri, este indreptatita sa obtina recunoasterea dreptului pretins sau a interesului legitim, anularea actului si repararea pagubei.
    (2) Conditiile si limitele exercitarii acestui drept se stabilesc prin lege organica.
    (3) Statul raspunde patrimonial pentru prejudiciile cauzate prin erorile judiciare. Raspunderea statului este stabilita in conditiile legii si nu inlatura raspunderea magistratilor care si-au exercitat functia cu rea-credinta sau grava neglijenta. Haideti fratilor sa sa ne aparam drepturile prin acest recensamant ni sa incalacat dreptul la libera circulatie , ne-au arestat sa stam acasa sa asteptam recenzori , ne-au incalcat dreptul la intimitate , prin intrebarile referitoare la religie si sanatate , ne-au obligat sa ne dam CNP-urile ( sub amenintarea amenzi ) pe mana unor straini ( fara a semna cu acesti straini un act de confidentialitate ),vom avea mai multe sanse daca ne asociem , vom putea angaja cel mai bun avocat sau chiar mai multi , fiind mai multi , vom plati mai putin onorariul avocatului fiind dezbinati sigur vom pierde .

  21. 43 Anonymus 08/11/2011 la 09:56

    De asemeni sa incalcat si dreptul la petitionare garantat de constitutie Articolul 51 Dreptul de petitionare
    (1) Cetatenii au dreptul sa se adreseze autoritatilor publice prin petitii formulate numai in numele semnatarilor.
    (2) Organizatiile legal constituite au dreptul sa adreseze petitii exclusiv in numele colectivelor pe care le reprezinta.
    (3) Exercitarea dreptului de petitionare este scutita de taxa.
    (4) Autoritatile publice au obligatia sa raspunda la petitii in termenele si in conditiile stabilite potrivit legii. ( Pe durata desfasurari recensamantului sa decis mutarea sediului institutului de statistica deci am fost lipsiti de libertatea de a trimite petiti si a primi raspuns )


  1. 1 Din blogosfera | Blogul lui Bucur Trackback pe 20/10/2011 la 20:01

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


