Vreau sa citesc un blog nou

Dupa cum spuneam, citesc noile posturi publicate de bloggeri cu ajutorul Google Reader. In general blogurile din blogroll sunt si in Reader, plus cateva in plus. Cum insa unele din cele ce nu se gasesc in blogroll dar sunt in Reader au inceput sa scrie altfel decat vreu sa citesc (sa nu folosesc alt cuvant), vreau sa imi recomandati un blogger ce scrie bine, care va face placere sa il cititi, si care nu se afla in blogrollul meu.

Ideea am preluat-o de la Tudor (Tudor :: staupenet.ro),

acolo unde Valentin m-a recomandat pe mine. (latest post on val33ntyn).Deci, va multumesc anticipat, si astept cu nerabdare sugestiile voastre.

18 Responses to “Vreau sa citesc un blog nou”


  1. 1 Tudor 18/10/2011 la 20:24

    Ce anume ti-ai dori sa citesti?

    • 2 Derscanu 18/10/2011 la 20:30

      Un blogger ce scrie opinii personale (logic) despre societate, familie, prietenie, decizii, si nu stiu, lucruri interesante, pozitive, ceva…. Nu pot sa explic.

  2. 5 Pato Basil 18/10/2011 la 21:04

    http://www.summerday.ro/ nu stiu daca o urmaresti sau nu, dar mie imi place!

  3. 12 Bogdan 19/10/2011 la 00:57

    depinde foarte mult de ce consideri tu a fi ”scris bine”…
    am facut si eu la un moment dat un articol in care ceream cititorilor bloguri/site-uri amuzante… dar era o nișă, ca să zic așa…

  4. 13 Toma Andreea Iulia 19/10/2011 la 09:28

    Eu nu ma pot limita la unul. Acum ma grabesc, dar cand revin iti fac eu recomandari, daca nu esti deja cititor al celor pe care ii am eu prin blogroll.:)


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


