Avem o memorie scurta

Poate ca exista oameni cu o memorie excelenta, care retin in mintea lor tot felul de chestii, dar tot nu poate retine orice. Eu ma gandesc la primii ani de scoala, la clasa 1. O multime de colegi, si din toti nu mai tin minte nici macar unul. Ceva franturi mai trec prin mintea mea, dar slabe, vage, fara sa pot contura o imagine clara.

Dar chiar si mai tarziu, in clasa a 8-a. Ceva, ceva mai tin minte, dar prea slab, prea indepartat pentru a putea vorbi despre un coleg, despre ce ii placea lui, despre cum arata el, prea putin.

Apoi, in armata. De acolo mai am ceva amintiri, dar desi vad bine imaginile, nu pot lega nici un sentiment, nimic. Totul este un simplu filmulet, fara nimic afectiv, fara absolut nimic, doar niste imagini miscatoare.

Sa fie oare timpul vinovat? Sau creierul ce nu are capacitatea de a stoca asa volum mare de informatii?

Cu siguranta ca nu a exista nici macar un an, un an in care macar o singura zi sa nu fi fost speciala, si nu doar pentru mine, ci pentru oricine, orice om din lumea asta. Fiecare in dreptul sau. Si cand s-a incheiat acea zi am zis:

„Doamne nu voi uita niciodata aceasta zi!”

Dar am uitat-o! Alte zile mai „interesante au venit si i-au luat locul ca importanta in mintea noastra.

Au ramas totusi ceva amintiri, ceva nu pot uita. Ceva ce s-a legat prea mult, si desigur, este vorba de o persoana de sex opus. Dar asta e alta poveste.

Ma intreb, da, iarasi o fac. Cum ar fi viata noastra, de simpli oameni, daca am avea capacitatea sa memoram totul chiar si o simpla vibratie, si sa putem procesa la milisecunda toate aceste informatii? Ar mai fi loc si de emotii, de idealuri, de vise?

2 Responses to “Avem o memorie scurta”


  1. 1 D-Petre 18/10/2011 la 12:31

    „”Cum ar fi viata noastra, de simpli oameni, daca am avea capacitatea sa memoram totul chiar si o simpla vibratie, si sa putem procesa la milisecunda toate aceste informatii?””

    Trista.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


