WordPress.com nu permite Adsense

Chiar daca nu se fac bani multi cu Adsense in Romania, parca era frumos acolo in sidebar. Cum insa pe wordpress.com wordpress.com vs AdsenseAdsense nu prea functioneaza, adica se poate dar in anumite conditii, mai bine te lasi pagubas.

Sa presupunem ca maine nu mai am un loc de munca. (De parca la salariul meu actual ar conta – merg la munca pentru a avea de unde veni acasa, rate si facturi, mama ei de treaba.) Si cum imi place bloggingul dar pana acum nu am avut timp suficient, dintr-o data am timp pentru blog. Si vreau sa „traiesc” ca un rege din blog.

Cum nu imi place sa scriu articole advertoriale, nici la comanda, Adsense era o optiune buna. Caci bannere de la afilieri, nu se inghesui nimeni sa cumpere, deci comision zero.

Asa ca,  ar mai fi o varianta, spatiu de vanzare, de inchiriere mai exact. Cum unde? In dreapata sus. Cat? Pai 1000Euro. Ce e mult?

Tot mai frumos parea un Adsense. Nu? Un fel de putin, dar sigur.

P.S. Fratele meu: cica sa imi iau domeniu si host. Eh! Nu vreau, si gata!

2 Responses to “WordPress.com nu permite Adsense”


  1. 1 MadMike 15/10/2011 la 16:49

    De fapt, sa stii ca e destul de ieftin si cam asta ar fi solutia. Un domeniu .eu este 2Euro si un host bun pentru inceput e 65Lei/an (MXHOST) de unde am si eu. Deci, cam vreo 70lei/an te-ar costa. Eu cred ca merita investitia sincer.

    De altfel, da, AdSense e un venit pasiv insa e foarte dar foarte mic, de ordinul centilor, daca nu ai cateva mii de vizitatori/zi.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,937 hits

Urmărește-mă pe Twitter


